|

ستاره خط میانی سیتی در رادار بارسلونا

امکان دارد ایلکای گوندوعان هافبک باتجربه سیتی در همین تابستان از این تیم جدا شود.

لینک کوتاه کپی شد

ایلکای گوندوعان ، هافبک 31 ساله منچسترسیتی در فصل 22-2021 یکی از بازیکنان مهم تیم پپ گواردیولا بود که توانست در 43 بازی روی 16 گل مشارکت مستقیم داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ با وجود این تاثیرگذاری، گفته می‌شود ایلکای گوندوعان از شرایطش در منچسترسیتی راضی نیست چرا که تنها در 20 مسابقه لیگ برتر انگلیس در فصل گذشته از ابتدا به میدان رفت. این‌ها در حالی است که ماه گذشته نیز شایعاتی در خصوص جدایی گوندوعان از منچسترسیتی مطرح شد که البته تکذیب شدند. با وجود این، هم‌چنان احتمال جدایی این هافبک آلمانی از جمع سیتیزن‌ها وجود دارد.

به گزارش بیلد، تیم‌های یوونتوس و بارسلونا جویای شرایط گوندوعان در منچسترسیتی هستند و وضعیت جذب او در تابستان 2022 را پیگیری می‌کنند. گوندوعان برای تیم‌هایی که هافبک نیاز دارند، یک گزینه باتجربه و ارزان است چرا که از قرارداد او با منچسترسیتی فقط یک فصل باقی‌مانده است.

بارسلونا که جذب فرانک کسیه را هم قطعی کرده، برای ثبت قراردادهای جدید باید بازیکن بفروشد و یوونتوس هم که به زودی از پل پوگبا رونمایی می‌کند، باید بعضی از هافبک‌های خود از جمله آرتور ملو و یکی از میان آدریان رابیو یا وستون مک کنی را بفروشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها