|

مهاجم باتجربه در دوراهی استقلال و پرسپولیس!

خبرها حاکی از آن بود که شهباززاده راهی پرسپولیس خواهد شد اما اکنون استقلال هم به دنبال جذب او است.

لینک کوتاه کپی شد

سچاد شهباززاده مهاجم فصل گذشته تیم سپاهان که از پرسپولیس پیشنهاد دارد و گفته می شود استقلال هم به این مهاجم علاقه دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فارس؛ سجاد شهباززاده مهاجم تیم فوتبال سپاهان یکی از بازیکنانی است که باشگاه پرسپولیس تمایل دارد او را در فصل نقل و انتقالات جذب کند. البته شهباززاده سال گذشته هم در لیست پرسپولیس قرار داشت اما به خاطر سابقه حضور در استقلال و اینکه علاقمند نبود این موضوع برایش حاشیه ایجاد کند راهی پرسپولیس نشد و فوتبال خود را در سپاهان ادامه داد.

یحیی گل‌محمدی همچون سال گذشته باز هم تمایل دارد شهباززاده را به خدمت بگیرد. در روزهای اخیر مذاکراتی هم در این باره صورت گرفته، اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.

در این باره گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس پیشنهاد مالی خود را به شهباززاده ارائه کرده و این بازیکن از مسئولان این باشگاه فرصت خواسته تا در این باره تصمیم‌گیری کند اما یک پیشنهاد شاید مسیر شهباززاده را باز هم از پرسپولیس دور کند. 

گویا باشگاه استقلال علاقه دارد تا یکبار دیگر شهباززاده پیراهن این تیم را بپوشد و همین مسئله این مهاجم را مردد کرده است. یکی از دلایلی که فصل گذشته باعث شد شهباززاده پرسپولیس نشود همین سابقه استقلالی بودن او بوده و در صورتی که این مهاجم همچنان بخواهد دور از حواشی موجود فوتبال خود را ادامه دهد، شاید سجاد شهباززاده دوباره آبی‌پوش شود. هر چه هست این بازیکن فعلا از پرسپولیسی‌ها فرصت خواسته تا تصمیم نهایی خود را اتخاذ کند، اما شاید در این بین یک هایجک رخ بدهد. این اتفاقات در حالی رخ داده که مسئولان پرسپولیس تا شب گذشته پیگیر پاسخ نهایی شهباززاده بودند، اما او اعلام نکرده که تصمیم نهایی‌اش چه خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی