|

چراغ سبز مهاجم لژیونر به پرسپولیس!

پیام زاهدی مهاجم لژیونر فوتبال کشورمان به مسئولان پرسپولیس پیام فرستاده تا منتظر او باشند.

لینک کوتاه کپی شد

عملکرد مهاجمان پرسپولیس در لیگ بیست و یکم و نارضایتی کادرفنی از آنان موجب شده تا یحیی گل‌محمدی و دستیاران او به دنبال استخدام یک مهاجم شش‌دانگ باشند. هر چند که این روزها نام‌هایی مانند سجاد شهباززاده، کوین یامگا و گادونی منشا برای حضور در این تیم مطرح می‌شود اما نفر نخست کادرفنی سرخپوشان به مهاجمی فراتر از این نام‌ها است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ یکی از این مهاجمان شهاب زاهدی لژیونر جوان و موفق ایران در لیگ اوکراین است. این بازیکن از چند سال گذشته مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته بود اما ترجیح داد در تیم فوتبال «زوریا لوهانسک» اوکراین به میدان برود. حاصل کار مهاجم ایرانی برای تیم اوکراینی ثبت ۱۲ گل و پنج پاس گل در ۳۹ بازی بود.

درخشش زاهدی با تیم اوکراینی مقطعی بود زیرا به دلیل جنگ اوکراین و روسیه لیگ این کشور تعطیل شد. تعطیلی لیگ اوکراین به خاطر جنگ موجب شد تا فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) به بازیکنان و مربیان خارجی شاغل در لیگ‌های روسیه و اوکراین اجازه داد که قرارداد خود را به صورت یک‌طرفه و تا پایان فصل تعلیق کنند و به تیم جدیدی بروند.

زاهدی نیز از این بند استفاده کرد و به تیم پوشکاش مجارستان پیوست اما پیوستن وی به تیم مجار به معنای اتمام قرارداد با تیم زوریا لوهانسک نیست بلکه در صورت برگزاری لیگ اوکراین زاهدی و دیگر بازیکنان باید به تیم‌های خود بازگردند.

طولانی شدن جنگ و احتمال تعطیلی لیگ اوکراین موجب شده تا زاهدی یک پیام امیدوار کننده برای پرسپولسی‌ها داشته باشد. وی در این پیام به مسوولان سرخپوشان اعلام کرده برای استخدام مهاجم عجله نکنند چون وی به دنبال فسخ قرارداد با استفاده از شرایط جنگی کشور اوکراین است.

پیام شهاب فوتبال ایران به پرسپولیس این امیدواری را در دل یحیی‌ گل‌محمدی ایجاد کرده است تا بتواند زاهدی را جایگزین مهاجمانی مانند شرزود تمیروف یا مهدی عبدی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها