|

دستیار کاپلو در کادر فنی پرسپولیس؟!

از نقاط ضعف پرسپولیس در لیگ بیست و یکم، مشکل بدنی بازیکنان و مصدوم شدن های مداوم بازیکنان بود.

لینک کوتاه کپی شد

بدون شک یکی از مشکلات پرسپولیس در فصل قبل رقابت های لیگ برتر آماده نبودن بازیکنان از نظر شرایط بدنی بود. انجام دو بازی با فواصل عجیب در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قبل از شروع لیگ در شرایطی که دیگر تیم های لیگ برتری در حال انجام سخت ترین تمرینات بدنی و هوازی بودند باعث شد کادرفنی پرسپولیس رسما برای بازی با استقلال دوشنبه و الهلال دو بار به صورت جداگانه بدنسازی برای بازیکنان درنظر بگیرد و همین موضوع باعث شد سرخ پوشان به شکلی عجیب وارد لیگ برتر شوند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ درنهایت بدنسازی پرسپولیس به شکل کامل انجام نشد. اگرچه این موضوع تازه ای برای پرسپولیس نبود و سرخ ها به واسطه حضور های پیاپی در آسیا طی سال های اخیر به نوعی آگاهی و شناخت کاملی از وضعیت موجود داشتند، اما در فصل گذشته با توجه به تفاوتی که در نوع برگزاری رقابت ها وجود داشت، دچار مشکل شدند.

مشکل بدنی پرسپولیسی ها در این فصل درحالی کاملا به چشم می خورد که در چند فصل گذشته و به خصوص در زمان حضور برانکو و کالدرون، این موضوع نقطه قوت پرسپولیس بود و آمادگی بدنی فوق العاده پرسپولیسی ها باعث می شد که آن ها تا آخرین دقایق بازی هم بتوانند به حریفشان فشار بیاورند.

ضعف بدنی بازیکنان پرسپولیس و البته مصدوم های پرتعداد باعث شد تا هواداران این تیم به شدت علیه مظاهر رحیم پور مربی بدنساز پرسپولیس موضع بگیرند و او را مقصر این اتفاقات بدانند. حمله هواداران پرسپولیس به دستیار یحیی باعث شد تا مدیران پرسپولیس قید همکاری با رحیم پور را بزنند و این مربی هم مثل داود فنایی از پرسپولیس جدا شود. بعد از جدایی رحیم پور از پرسپولیس چند گزینه داخلی و خارجی به این باشگاه پیشنهاد شدند ولی مدیران پرسپولیس ترجیح می دهند از مربی خارجی استفاده کنند.

یکی از گزینه هایی که به باشگاه پرسپولیس معرفی شده، ماریو روتوندل مربی بدنساز ایتالیایی است که سابقه حضور در فوتبال آسیا و لیگ چین را در کارنامه دارد. ماریو در تیم جانگسو دستیار فابیو کاپلوی بزرگ بوده و در تیم گوانگژو هم با فابیو کاناوارو همکاری می کرده است. همچنین این مربی مطرح سابقه کار کردن در لیگ فرانسه و لیگ ایتالیا را دارد و چند سالی مربی بدنساز تیم دوم یوونتوس بوده است.

گفتنی است ماریو در حال حاضر با تیمی قرارداد ندارد و گزینه ای در دسترس برای باشگاه پرسپولیس به حساب می آید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها