|

کاپیتان بارسلونا در فهرست فروش؟!

این امکان وجود دارد که جرارد پیکه در فهرست فروش بارسلونا قرار بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

جرارد پیکه پرتنش ترین روزها را در زندگی شخصی خود سپری می کند و از لحاظ ورزشی نیز فصل خوبی را پشت سر نگذاشت. نه بارسلونا نتایج خوبی کسب کرد و نه مصدومیت ها به پیکه اجازه داد مثل گذشته در خدمت آبی اناری ها باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ به فاصله کمتر از سه هفته تا ارائه گزارش مالی به لالیگا و در حالی که بارسا مشکلات مالی فراوانی را تجربه می کند، زمزمه هایی مبنی بر قرار دادن نام پیکه در فهرست فروش باشگاه شنیده می شود.

طبق ادعای آاس، برای نخستین بار از زمان بازگشت پیکه به بارسا در سال 2008، تردیدها در مورد او قوت گرفته است. دستمزد بسیار بالای 19 میلیون یورو خالص، مصدومیت های متوالی فصل گذشته در کنار زندگی پرحاشیه او، مشغولیت های پیکه در ورزش تنیس و فعالیت های اقتصادی خارج از فوتبال به واسطه کمپانی کاسموس که مالکیتش را برعهده دارد، دلایل تردیدهای بارسلونا نسبت به پیکه هستند. به خصوص دستمزد بالایی که پیکه دریافت می کند اکنون دغدغه اصلی باشگاه است. جدایی پیکه اجازه خواهد داد بارسلونا نفس راحتی بکشد و فضا برای جذب بازیکنانی چون رابرت لواندوفسکی و برناردو سیلوا نیز باز خواهد شد. بارسلونا فرانک کسیه و کریستیانسن را نیز جذب کرده ولی به خاطر مشکل محدودیت دستمزد فعلا قادر به ثبت نام شان نیست.

از سوی دیگر اعتبار پیکه به عنوان اسطوره و یکی از کاپیتان های باشگاه را نیز باید در نظر گرفت و این کمی کار قرار دادن نام در فهرست فروش را دشوار می کند. در واقع مدیران بارسا انتظار دارند پیکه خود در این راه پیش‌قدم شود. او تا 2024 قرارداد دارد و در یکی از مصاحبه هایش گفته بود که هرگز دوست ندارد روزی سربار بارسلونا شود و در این صورت خودش قطع همکاری خواهد کرد. شاید حالا زمان این اتفاق است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها