|

لیست احتمالی استقلال در نقل و انتقالات تابستانی

قطعا ترکیب استقلال دچار تغییرات زیادی نخواهد شد و با تقویت چند پست آبی ها نقل و انتقالات را آغاز می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

هواداران استقلال نگران سرنوشت تیم خود هستند، آنها نگران سرنوشت تیمی هستند که فصل گذشته موفق شد پس از سال‌ها عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرده و به سال‌ها قهرمان نشدن آبی‌پوشان در لیگ برتر خاتمه دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ فرهاد مجیدی استقلال را وارد چالش عجیبی کرده است، او که استقلال را به قهرمانی در لیگ برتر رساند در تصمی عجیب با انتشار پیامی در صفحه شخصی‌اش از سمت سرمربیگری استقلال استعفا کرد تا آینده‌ مربیگری‌اش را در در آن سوی آب‌های خلیج فارس جستجو کند.

فرهاد مجیدی را باید رکوردار جدایی از استقلال دانست، او از روی که پیراهن آبی‌پوشان را پوشید تا به امروز که در قامت سرمربی استقلال را قهرمانی ایران کرد هفت بار از این تیم جدا شد تا رکوردی خارق‌العاده را به نام خود ثبت کند.

مدیران استقلال که برای انتخاب جانشینی فرهاد مجیدی با جواد نکونام به توافقات کامل رسیده بودند به یکباره با پاسخ منفی وی روبرو شدند تا تمام نقشه‌هایشان نقش بر آب شود، وقتی آنها چهارشنبه شب با بیاینه نکونام روبرو شدند در شوک عجیبی فرو رفتند. تمام برنامه‌های آنها روی مربیگری نکونام تدوین شده بود و هرگز فکر نمی‌کردند او به تیمی که مدیریت آن بر عهده مصطفی آجورلوس پاسخ منفی دهند.

نارضایتی هواداران استقلال از گزینه‌های داخلی مدیران استقلال را مجاب کرده است تا به دنبال گزینه خارجی باشند، گزینه‌ای که شانس درصد موفقیتش با استقلال زیاد بوده و شناخت کافی و جامع از فوتبال ایران داشته باشد.

در حالی که مدیران استقلال به دنبال مذاکره با مربیان خارجی هستند به صورت موازی مشغول بستن تیمی هستند که بتواند در فصل آینده از عنوان قهرمانی استقلال دفاع کند، مهم‌ترین برنامه مدیران استقلال حفظ شاکله تیمی است که تمام رکوردهای فوتبال ایران را جابجا کرد.

تمدید قرارداد بازیکنان شاخص و تاثیرگذار استقلال اقدام مثبت و مهمی است که در روزهای اخیر از سوی مدیریت باشگاه استقلال صورت گرفته است، به طور حتم آبی‌ها کمترین ریزش را نسبت به سال‌های گذشته خواهند داشت و نفراتی که نقشی در قهرمانی استقلال داشتند در این تیم می‌مانند.

رونمایی از لیست خرید استقلال/بدون خروجی با ۲ سورپرایز

استقلال به دنبال جذب بازیکنان زیادی نست و فقط اقدام به تقویت تیم خود در پست‌هایی می‌کند که در فصل گذشته ضعف داشت، اینکه مدیران آبی‌ بخواهند بازیکنانی را به خدمت بگیرند که از نظر فنی سودی برایشان نداشته و فقط بار مالی سنگین به همراه دارد در برنامه مدیران آبی نیست.

دفاع چپ، دفاع میانی، هافبک دفاعی، هافبک نفوذی و مهاجم نوک پست‌هایی هستند که استقلال به دنبال جذب بازیکن است.

محمد نادری مدافع هافبک فصل قبل استقلال در حال بازگشت به این باشگاه است و مذاکراتی هم با استقلال داشته است. نادری بعد از حضور در استقلال راهی آلتای اسپور ترکیه شد و حالا با فسخ یکطرفه قراردادش در آستانه آبی‌پوش شدن است.

رونمایی از لیست خرید استقلال/بدون خروجی با ۲ سورپرایز

در صورتی که سیلوا با استقلال تمدید قرارداد نکند و جدا شود، سامان فلاح مدافع ۲۱ ساله امید ایران که در پیکان عضویت دارد گزینه جدی استقلال برای خط دفاعی است، آنها در تلاش هستند این مدافع جوان و مستعد را به خدمت بگیرند اما در صورتی که برای صدور رضایت‌نامه‌اش به چالش بربخورند به دنبال امیر مهدی جانملکی خواهند رفت. نوه سیم خاردار سال‌های دور استقلال که با نساجی فصل گذشته قهرمان جام جذفی شد.

امید ابراهیمی یکی دیگر از گزینه‌های خط هافبک استقلال است، او که خاطرات خوبی از خود با پیراهن آبی‌پوشان بر جای گذاشته است بی میل نیست بار دیگر به استقلال برگردد.

او مذاکرات خوبی را با آبی‌پوشان داشته است و این احتمال وجود دارد که بار دیگر فرماندهی میانه زمین آبی‌ها را بر عهده بگیرد.

گزینه‌های هافبک هجومی و مهاجم استقلال خارجی هستند؛ بازیکنانی که به طور حتم با جذب مربی خارجی پروژه جذب آنها استارت خواهد خورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها