|

PSG به دنبال ستاره اینتر

PSG برای خرید مدافع میانی اینترمیلان وارد عمل شده است.

لینک کوتاه کپی شد

اینتر برای بهبود شرایط مالی خود دوباره نیازمند به فروش یک ستاره دیگر شده و در روزهای اخیر نام بازیکنانی چون الساندرو باستونی و لائوتارو مارتینز نیز در این زمینه مطرح شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اما به نظر می رسد تغییرات و تحولات در مدیریت باشگاه پاری سن ژرمن لیست خرید این تیم را تغییر داده و حالا آنها قصد دارند برای خرید میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک و بلندقامت اینتر در پنجره تابستانی فعلی اقدام کنند.

نشریه کوریره دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد مدیران باشگاه اینتر اخیرا پیشنهاد ۵۰ میلیونی پاری سن ژرمن برای فروش میلان اشکرینیار را رد کرده و حداقل خواهان رقمی در حدود ۸۰ میلیون برای جدایی این مدافع ارزشمند و اسلواک شده است. همچنین مدیران نراتزوری اینتر به همتای فرانسوی خود اعلام کرده اند اگر رقم پیشنهادی خود را افزایش ندهند، باشگاه ایتالیایی به زودی قرارداد میلان اشکرینیار را تمدید کرده و پرونده فروش این بازیکن را خواهد بست. همچنین مدیران اینتر به میلان اشکرینیار قول داده اند که او را مجبور به دایی نمی کند و تمایل شخصی خود این مدافع باکیفیت نیز ماندن در باشگاه اینتر در سال های پیش رو است.

اینتر برای خرید برمر، مدافع جوان و برزیلی تورینو تقریبا به توافق دست یافته و از همین حالا فکر پر کردن جای خالی یکی از مدافعان خود را کرده است. سال گذشته نیز نراتزوری دو ستاره مهم خود یعنی روملو لوکاکو و اشرف حکیمی را به فروش رساند و به همین علت بود که آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی و موفق این تیم نیز تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها