|

هافبک آلومینیوم اراک آبی پوش می شود؟!

محمود قائد رحمتی هافبک آلومینیوم اراک با باشگاه استقلال وارد مذاکره شده است.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه استقلال در حالی که همچنان درگیر مذاکره با گزینه های مختلف سرمربیگری در این تیم است اما جلسات خود با بازیکنان لیگ برتری را هم برای پوشیدن پیراهن این تیم برگزار می کند. بعد از خبرهایی که در خصوص توافق اولیه آبی ها با برخی از لژیونر ها و البته سعید صادقی منتشر شد امروز مدیران این باشگاه سراغ یکی از بازیکنان لیگ برتری رفتند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ محمود قائد رحمتی هافبک آلومینیوم اراک بازیکنی است که امروز جلسه ای را مدیران باشگاه استقلال برگزار کرد تا در صورت توافق فصل آینده آبی پوش شود. این بازیکن در لیگ امسال عملکرد خوبی در تیم مهدی رحمتی داشت.

گفته می شود قائد رحمتی مورد توجه باشگاه سپاهان هم قرار گرفته است. استقلالی ها در حالی با قائدرحمتی مذاکره کرده اند که در خط میانی زبیر نیک نفس و البته مهدی پور و چشمی را به عنوان ۳ بازیکن شاخص در اختیار دارند. البته سعید مهری هم در این تیم نیمکت نشین است.

به نظر می رسد مذاکره با این بازیکن برای پر کردن احتمال جای مهدی پور صورت گرفته باشد. هافبک آبی ها گفته می شود از لیگ ستارگان قطر پیشنهاد دارد و احتمالا از استقلال جدا خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید مذاکرات استقلالی ها با قائدرحمتی ۳۱ ساله در نهایت به کجا خواهد انجامید. قائد رحمتی پیش از این سابقه حضور در نساجی،سپاهان و نفت مسجد سلیمان را هم دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها