|

بازگشت دوباره پل پوگبا به یوونتوس

پل پوگبا با یوونتوس برای عقد قراردادی ۴ ساله به توافق رسیده است

لینک کوتاه کپی شد

 یک رسانه ایتالیایی جزئیات توافق پل پوگبا بانوی پیر با بازیکن فصل گذشته منچستریونایتد برای برگرداندن او به تورین را فاش کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تسنیم، با وجود انتشار شایعاتی مبنی بر احتمال پیوستن پل پوگبا با پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید، نشریه گاتزتا دلواسپورت مدعی شده این بازیکن با یوونتوس برای عقد قراردادی ۴ ساله به توافق رسیده است، قراردادی که عقد آن برای یووه ۸۰ میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

باشگاه منچستریونایتد روز یکم ژوئن اعلام کرد که پوگبا در پایان ماه جاری اولدترافورد را ترک می‌کند و به دومین دوره حضورش در جمع شیاطین سرخ پایان می‌دهد. او سال ۲۰۱۶ با قراردادی نزدیک به ۱۰۰ میلیون یورو از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست در حالی که چهار سال قبل از آن هم به عنوان بازیکن آزاد به بانوی پیر پیوسته بود.

طبق گزارش گاتزتا؛ پوگبا سالانه ۱۰ میلیون یورو حقوق خالص از یوونتوس خواهد گرفت که این رقم شامل ۷.۵ تا ۸ میلیون یورو حقوق ثابت و ۲ تا ۲.۵ میلیون یورو پاداش خواهد بود. مذاکرات اولین طرفین برای عقد قراردادی سه ساله بود اما ظاهراً اکنون آنها برای اضافه کردن یک سال دیگر به مدت قرارداد به توافق رسیده‌اند.

نشریه ایتالیایی مجموع حقوق‌های پوگبا، کمیسیون مدیربرنامه‌های وی و پاداش‌های جانبی را نزدیک به ۸۰ میلیون یورو برآورد کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها