|

استقلال به دنبال سرمربیان ترکیه ای!

در ادامه خبرهای انتخاب سرمربی جدید استقلال، اکنون گفته می شود آبی ها به سراغ گزینه های ترک رفته اند.

لینک کوتاه کپی شد

پروسه جذب سرمربی جدید استقلال به داستانی طولانی برای هواداران این تیم تبدیل شده است. جدایی فرهاد مجیدی شوک بدموقعی را به هواداران این تیم وارد کرد و مدیران باشگاه به تکاپو افتاده اند تا بالاخره از میان گزینه های متعدد، یک نفر را برای نشستن روی نیمکت آبی ها انتخاب کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اندیشه معاصر؛ جواد نکونام گزینه نخست مصطفی آجورلو بود که در نهایت سرمربی فولاد تصمیم گرفت که در تیم خود بماند و به پیشنهاد استقلال پاسخ منفی داد. رضا عنایتی نیز با مدیران باشگاه دیداری داشت که هنوز پاس آجورلو درخصوص چگونگی حضور سرمربی فصل قبل هوادار در کادرفنی آبی‌ها مشخص نیست.

با این حال، فشار و اعتراض هواداران استقلال باعث شده است تا مدیران باشگاه روی به انتخاب گزینه خارجی بیاورند. مذاکرات با چندین مربی که از سوی واسطه های مختلف معرفی شده بود، چند روزی است که آغاز شده و نام های مختلفی پیرامون نیمکت این تیم شنیده شده که اکنون از چند سرمربی اهل کشور ترکیه به عنوان جدی ترین گزینه های استقلال نام برده می شود.

ارطغرول ساغلام آشناترین گزینه آجورلو

سرمربی فعلی تراکتور که در پایان قراردادش با تبریزی ها همچنان وضعیت نامشخصی با این تیم دارد، یکی از گزینه های آبی هاست. در واقع این خود آجورلو بود که در زمان مدیریت در تراکتور، پای ساغلام را به فوتبال ایران باز کرد و رابطه بسیار خوبی با این مربی ترکیه ای دارد.

ساغلام که سابقه هدایت تیم های بزرگ ترکیه از جمله کایسری اسپور و بشیکتاش را در کارنامه دارد، پس از جدایی از تراکتور راهی سامسون اسپور شد و سپس در لیگ قبل دوباره به فوتبال ایران بازگشت و در ۱۰ دیدار آخر تبریزی ها، هدایت این تیم را برعهده گرفت.

سرمربی سابق تیم ملی ترکیه در رادار استقلال

ارسون یانال دیگر نام مطرحی است که گفته می شود در لیست مورد نظر مدیران استقلال قرار دارد. او که در سال ۲۰۰۴ هدایت تیم ملی ترکیه را در دست داشت، آخرین بار روی نیمکت تیم آنتالیا اسپور نشست و در نهایت اکتبر سال گذشته از این تیم برکنار شد و نوری شاهین به عنوان بازیکن – مربی جای او را گرفت.

ارسون یانال همچنین در سه مقطع مختلف هدایت ترابزون اسپور و در دو مقطع نیز هدایت فنرباغچه را در دست داشته است. او در سال ۲۰۱۴ به همراه فنرباغچه به عنوان قهرمانی سوپرلیگ ترکیه رسید که این تنها دستاورد سرمربی اهل کشور ترکیه است.

جواب رد سنول گونش معروف به استقلال

قطعا سنول گونش در کنار فاتح تریم شناخته ترین نام های مربیان ترکیه ای در فوتبال ایران است. نام گونش که بازی های تیم ملی ترکیه با هدایت او در ذهن علاقه مندان به فوتبال درج شده، در لیست مورد نظر مصطفی آجورلو نیز قرار داشت اما این سرمربی به پیشنهاد آبی ها پاسخ منفی داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها