|

خبر مهم عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درخصوص انتخاب سرمربی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت که تا آخر هفته سرمربی معرفی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

«محمد مومنی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به انتخاب سرمربی استقلال اظهار داشت: استقلال به دنبال این است تا تیمی را برای فصل آینده تدارک ببیند که مدعی قهرمانی بوده و بتواند از عنوان قهرماین خود در لیگ برتر دفاع کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ وی افزود: باشگاه استقلال به دنبال انتخاب بهترین جانشین برای فرهاد مجیدی است و می‌کوشد بهترین تصمیم را درباره نیمکت استقلال بگیرد.

مومنی خاطرنشان کرد: گزینه‌های داخای و خارجی مد نظر باشگاه استقلال هستند و با بررسی تمامی جوانب گزینه نهایی و مورد نظر معرفی می‌شود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا پایان هفته جاری سرمربی استقلال انتخاب خواهد شد  تا کار خود را برای فصل آینده شروع کنیم.

وی تاکید کرد: متاسفانه برخی‌ها دست به بی اخلاقی زده و نقل قولی را از بنده منتشر کردند که با واقعیت فرسنگ‌ها فاصله داشت، آنها رفتا ی را انجام دادند که از نظر اخلاقی درست نبود و حتما پیگیر آن خواهم بود. همه محمد مومنی را به خوبی می‌شناسند و می‌دانند او اگر بخواهد حرفی را بر زبان بیاورد بدون واهمه و رک خواهد گفت و ترسی ندارد که بخواند نقل قولی از او منتشر کنند.

بازیکن اسبق استقلال اعلام کمرد: استقلال همیشه استقلال است و هواداران این اطمینان را داشته باشند تیم محبوبشان در فصل آینده نیز مدعی اصلی و جدی قهرمانی خواهد بود.

مومنی در پایان گفت: با بازیکنان خوبی مذاکره کرده‌ایم که به زودی و پس از انتخاب سرمربی معرفی خواهند شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها