|

ستاره گل گهر و سپاهان نخستین خریدهای استقلال؟!

از سجاد شهباززاده و سعید صادقی به عنوان نخستین خریدهای تابستانی استقلال نام برده می شود.

لینک کوتاه کپی شد

مدیران استقلال کاملا به صورت موازی در حال پیش بردن برنامه های خود برای جذب سرمربی و بازیکنان مورد نظرشان هستند. جانشین فرهاد مجیدی قطعا یک گزینه اروپایی است و آبی پوشان پس از جدایی استراماچونی، شاهد حضور یک سرمربی خارجی روی نیمکتشان خواهند بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ با این حال، جذب چند بازیکن اسم و رسم دار مانند علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی و دانیال اسماعیلی فر در تیم رقیب باعث شده است تا هواداران استقلال کمی از بابت خریدهای پر سر و صدای پرسپولیس نگران باشند و انفعال در جمع آبی ها حتی باعث اعتراض طرفداران این باشگاه در فضای مجازی شد.

این مسئله ای است که محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال نیز روز گذشته به آن اشاره و اعلام کرد که آبی‌ها با با 3، 4 بازیکن جدید به توافق رسیده اند و باشگاه تنها در انتظار اعلام نام سرمربی جدید است تا از خریدهای خود به صورت رسمی رونمایی کند.

سعید صادقی از جمله نام هایی است که در این مدت بارها و بارها اخبار پیرامون حضور او در استقلال شنیده شده است. بازیکنی که با 14 پاس گل توانست عنوان بهترین پاسور لیگ بیست و یکم را از آن خود کند و تقریبا تمام تیم های بزرگ فوتبال ایران به دنبال جذب این بازیکن هستند.

سجاد شهباززاده نیز دیگر بازیکنی است که ابتدا شایعات حضور او در پرسپولیس به گوش می رسید ولی اکنون اخباری درباره بازگشت دوباره او به استقلال به گوش می رسد. آقای گل لیگ بیستم در پایان قراردادش با سپاهان به سر می برد و بازیکن آزاد است و اکنون دو تیم بزرگ پایتخت را خواهان خود می بیند.

به هر شکل طبق شایعاتی که در رسانه ها منتشر شده، سعید صادقی و سجاد شهباززاده دو بازیکنی هستند که به عقد قرارداد با باشگاه استقلال نزدیک بوده و ممکن است آنها به عنوان نخستین خریدهای تابستان 1401 آبی پوشان، راهی این تیم شوند.

نکته جالب اینکه پرسپولیس از مشتریان پر و پا قرص این دو بازیکن است و حتی روز گذشته در حاشیه مراسم افتتاحیه سالن بدنسازی سیدجلال حسینی، رضا درویش و محمد محمدی مدیران پرسپولیس به صحبت درخصوص سعید صادقی و سجاد شهباززاده پرداختند.

این در حالی است که در سمت مقابل، مدیران استقلال تاکنون به صورت رسمی درباره این دو بازیکن صحبتی را مطرح نکرده اند که دلیل اصلی آن نیز مشخص نبودن نام سرمربی جدید آبی هاست. با این حال و طبق شایعات مطرح شده، هیچ بعید نیست که استقلال با جذب این دو بازیکن به صورت رسمی وارد بازار نقل و انتقالات شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها