|

مدیرعامل سپاهان به دنبال جبران؛ 3 پرسپولیسی در تور سپاهان!

سپاهان قصد دارد تا با خرید 3 مهره کلیدی جواب پرسپولیس در نقل و انتقالات بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

یک خبرنگار با تجربه اصفهانی و نزدیک به باشگاه سپاهان ضمن اعلام این خبر به ما گفت: «مطمئن باشید به زودی سپاهان از خریدهای تابستانی خود رو نمایی کرده و همه را شگفت زده خواهد کرد. در حال حاضر تمام هم و غم ساکت و مدیران باشگاه اصفهانی پیدا کردن جانشین مناسب برای محرم نویدکیاست و پس از آن منتظر خریدهای بزرگ این تیم و همین طور پاسخ به پرسپولیس باشید!»

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ پس از اینکه قرارداد سروش رفیعی، سجاد شهباززاده و دانیال اسماعیلی‌فر با سپاهان در پایان فصل تمام شد، پرسپولیس روی هر سه نفر دست گذاشت و رسما هم اعلام کرد قصد جذب آنها را دارد. البته که دانیال اسماعیلی‌فر از مدتها قبل مورد توجه پرسپولیس بود و حالا او سومین خرید سرخ‌ها لقب گرفته است.

همچنین نام سجاد شهباززاده و سروش رفیعی هم در لیست نفرات مورد نظر یحیی گل‌محمدی دیده می‌شود که اولی ۲۴ ساعت دیگر از مدیران پرسپولیس مهلت خواسته و دومی هم بلافاصله پس از بازگشت از اردوی تیم ملی در قطر قراردادش با تیم جدید را به امضا خواهد رساند. علاوه بر این سه بازیکن، پرسپولیس به صورت مستقیم و غیر مستقیم مذاکراتی با امید نورافکن و شهریار مغانلو دو بازیکن تحت قرارداد سپاهان مذاکراتی داشته به این امید که این دو را نیز سرخپوش کند.

باشگاه سپاهان و مدیرعامل با تجربه آن محمدرضا ساکت تاکنون سکوت اختیار کرده و موضعی اختیار نکرده اند اما این سکوت دائمی نیست. در همین ارتباط شنیدیم باشگاه سپاهان باب مذاکره را با ۳ بازیکن فصل گذشته پرسپولیس آغاز کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها