|

معرفی سرمربی استقلال در گرو توافق ارزی!

مدیران استقلال سرانجام نام یک گزینه را به‌ صورت جدی مطرح کردند و مذاکراتی خوبی هم با او داشتند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال استقلال سرانجام برای سپردن نیمکت هدایت خود نام یک گزینه را به‌صورت جدی مطرح کرده و به‌نظر می‌رسد مذاکرات با سرمربی دورگه ایرانی-آلمانی بهتر از سایر مربیان دیگر پیش می‌رود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ بر همین اساس نیز مسئولان باشگاه استقلال که این روزها به‌دنبال بررسی گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتبال استقلال هستند، نام الکساندر نوری، سرمربی ایرانی پیشین تیم‌های وردربرمن و هرتابرلین آلمان را به گزینه‌های خود اضافه کردند و در این بین روز گذشته نیز برخی اخبار حکایت از آن داشت که این سرمربی بیشتر از هر زمان دیگری به باشگاه استقلال نزدیک شده است.

سرمربی سابق هرتا و وردربرمن که به‌نوعی گزینه خارجی برای نیمکت استقلال محسوب می‌شود از آنجا که با فرهنگ و بازیکنان ایرانی آشناست، می‌تواند گزینه مناسبی نیز برای آبی‌ها به‌شمار رود و برخلاف سایر مربیان خارجی که زمان زیادی می‌برد تا با فرهنگ فوتبال ایران آشنا شوند، این چهره با فرهنگ ما کاملا آشناست و خیلی زود می‌تواند کار خود را نیز آغاز کند.

برخی اخبار و شواهد طی 24 ساعت گذشته این‌طور نشان می‌داد که مذاکرات با نوری برای متقاعد کردن وی جهت امضای قرارداد به‌صورت ریالی ادامه دارد اما نوری شرط گذاشته است که قراردادش باید ارزی تنظیم شود و همین امر می‌تواند این قرارداد را کنسل کند. اما شنیده‌ها از باشگاه استقلال حکایت از آن دارد درصورتی‌که بین باشگاه استقلال و نوری قراردادی امضا شود، این قرارداد به‌صورت ارزی امضا خواهد شد.

گفتنی است در تمام این سال‌ها همیشه نام الکساندر نوری به‌عنوان یکی از گزینه‌های هدایت برخی تیم‌های باشگاهی ایرانی و حتی تیم ملی مطرح بوده است. یک‌بار بعد از جدایی کارلوس کی‌روش و یک‌مرتبه نیز پس از قطع همکاری با مارک ویلموتس، نام نوری مطرح شد تا هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد. البته نه‌تنها برای تیم ملی، بلکه برای باشگاه‌هایی مثل استقلال و سپاهان هم نام نوری به‌عنوان گزینه مربیگری مطرح شد.

چندی پیش و قبل از اینکه محمود فکری به استقلال نیمکت برسد، نام نوری برای سرمربیگری استقلال در فصل بیستم مطرح شده بود و در آن زمان نیز مذاکرات با این مربی دورگه ادامه داشت اما درنهایت توافق لازم حاصل نشد. البته در برهه زمانی دیگری نیز نام این سرمربی برای حضور در سپاهان مطرح شده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها