|

کاپیتان پیشین تیم ملی دستیار سرمربی خارجی استقلال؟!

اگر الکس نوری راهی استقلال شود، این احتمال وجود دارد دژاگه در کادر فنی او حضور داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

اخبار مذاکره مدیران باشگاه استقلال با «آلکس نوری» هر چند از سوی رسانه‌های وابسته به این باشگاه تائید یا تکذیب نشده اما با خود شایعات زیادی را به همراه داشته است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از منیبان؛ یکی از این شایعات نقش اشکان دژاگه در این مذاکره و آینده وی در استقلال تهران است.دژاگه از بازیکنان ۲ رگه ایرانی بود که توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. وی سابقه بازی در بوندس لیگا را نیز در کارنامه دارد. بازیکن ایرانی - آلمانی تیم ملی فوتبال ایران در گذشته نیز مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته بود اما وی تا کنون موفق نشده پیراهن این تیم را بر تن کند.

جدی شدن مذاکره استقلال با الکس نوری مربی پیشین وردر برمن موجب شده تا بسیاری از دژاگه به عنوان رابط باشگاه با این مربی یاد کنند زیرا دژاگه رابطه خوبی با نوری دارد.همچنین علاقه دژاگه به استقلال موجب شده تا در صورت استخدام نوری وی یکی از خریدهای آبی‌پوشان لقب گیرد. البته هنوز مشخص نیست که وی به عنوان بازیکن یا دستیار نوری به استقلال خواهد آمد. دژاگه در سال‌های گذشته در لیگ برتر ایران توپ زده و لباس تیم تراکتورسازی تبریز را بر تن کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها