|

بررسی نقل و انتقالات پرسپولیس از زبان گل محمدی

گل محمدی درخصوص شرایط پرسپولیس در نقل و انتقالات و بازیکنانی که به این تیم آمده اند صحبت هایی را مطرح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل‌محمدی که امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود، پس از خروج ساختمان باشگاه در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: لطفا درباره نفرات سوال نکنید. من جلسه خاصی هم نداشتم و فقط برای پیگیری امور باشگاه و نقل و انتقالات به باشگاه آمدم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه آیا از روند نقل و انتقالات رضایت داشته یا خیر گفت: ما خوب شروع کردیم اما باید خوب هم ادامه بدهیم. کارمان تازه شروع شده و شتاب خوبی در نقل و انتقالات داشتیم اما بحث برخی بازیکنان متوقف شده و باید تلاش بیشتری برای جذب نفرات داشته باشیم.

گل‌محمدی در خصوص شرایط دستیارانش توضیح داد: متاسفانه با آقای فنایی و رحیم‌پور قطع همکاری کردیم؛ با شرایطی که به وجود آمد خودم هم شرمنده آنها شدم. در مورد ادامه همکاری با بقیه و کار هایی که در پیش داریم باید مقداری جلو تر برویم تا بتوانیم درباره آنها صحبت کنیم.

او در خصوص اسامی که به عنوان گزینه های خارجی پرسپولیس مطرح می‌شوند و همچنین شرایط احسان پهلوان گفت: گفتم که راجع به نفرات صحبت نکنید. تمام هم و غم ما این است که یک تیم خوب ببندیم و شرایط خوبی داشته باشیم.

گل‌محمدی درباره زمان آغاز اردوی پیش فصل پرسپولیس عنوان کرد: بستگی به برنامه بازی ها دارد؛ فکر می‌کنم مسابقات حدود بیستم آغاز می‌شود و ما از شش هفته قبل تمرینات را آغاز می‌کنیم.

او در پاسخ به اینکه آیا اردو در خارج از کشور برگزار خواهد شد گفت: نه؛ فعلا برنامه ای نداشته‌ایم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها