|

گزینه اول مدیران استقلال برای نیمکت آبی!

پس از استعفای فرهاد مجیدی هنوز تکلیف سرمربی استقلال مشخص نشده، اما به نظر آخرین گزینه شانس زیادی برای جانشینی فرهاد دارد.

لینک کوتاه کپی شد

داستان انتخاب جانشین فرهاد مجیدی در استقلال آهسته‌آهسته تبدیل به یک معمای بزرگ می‌شود. در حالی که به نظر می‌رسید مسئولان این باشگاه قصد دارند جواد نکونام را به عنوان سرمربی بعدی این تیم معرفی کنند، ولی مخالفت فولادی‌ها این برنامه را کاملا به هم ریخت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ از زمانی که نکونام با انتشار بیانیه‌ای خبر داده در فولاد ماندگار است، مسئولان باشگاه استقلال مذاکرات فشرده‌ای با گزینه‌های داخلی و خارجی داشته و به تازگی خبر داده‌اند سرمربی جدید تا آخر همین هفته معرفی می‌شود.

تازه‌ترین چهره‌ای که به فهرست سرمربیگری در استقلال اضافه شده، الکس نوری، مربی ایرانی – آلمانی فوتبال دنیا است که پیش از این، تجریه مربیگری در تیم‌های وردربرمن و هرتابرلین آلمان را در کارنامه ثبت کرده است. نام الکس نوری برای چندمین بار است که جهت حضور در ایران و نشستن روی نیمکت تیم ملی و یا یک تیم باشگاهی مطرح می‌شود. پیش‌تر یکی از باشگاه‌های ایرانی اعلام کرده بود رقم درخواستی او چنان بالاست که به این سادگی‌ها نمی‌شود مذاکره با نوری را خوب پیش برد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها