|

امروز سرمربی استقلال شاید معرفی شود؟!

به احتمال فراوان مدیران استقلال با یک گزینه به توافق نهایی رسیدند و این سرمربی احتمالا طی امروز و فردا معرفی می شود.

لینک کوتاه کپی شد

انتخاب جانشین فرهاد مجیدی به مراحل پایانی خود رسیده و مدیران باشگاه در حال انجام گام‌های آخر برای اعلام نام سرمربی جدید خود هستند. مذاکرات فشرده‌ای که طی روزهای گذشته با گزینه‌های مختلف صورت گرفت، فاصله چندانی تا رسیدن به نتیجه نهایی ندارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ مدیران باشگاه استقلال طی روزهای اخیر تلاش کرده‌اند تا به هر صورتی که شده، روند اصلی مذاکرات خود را مخفی نگه دارند و در این مدت به شکل عجیبی بیش از ۱۰ سرمربی مختلف ایرانی و خارجی به نیمکت آبی‌های پایتخت لینک شده بودند که مدیران باشگاه هرگز آنها را تأیید یا تکذیب نکردند.

با این حال، از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مذاکرات با الکس نوری سرمربی ایرانی – آلمانی مثبت پیش رفته و آبی‌ها در حال سپری کردن گام های نهایی برای رسیدن به توافق و سپردن نیمکت تیمشان به این مربی جوان هستند.

با این حال، مصطفی آجورلو و معاونان او در این مدت مذاکره با دیگر اولویت‌های خود را به‌صورت همزمان پیش برده‌اند تا اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای در روند مذاکرات با نوری رخ داد، دیگر گزینه‌ها را نیز در مشت خود داشته باشند.

به هر شکل، انتظار می‌رود که سرمربی جدید استقلال تا روز چهارشنبه به‌صورت رسمی رونمایی شود تا به پروسه طولانی و خسته کننده لینک شدن گزینه‌های متعدد به نیمکت آبی‌ها پایان داده شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها