|

ستاره هایی که می توانند بمب نقل و انتقالات شوند؛ لباس آبی یا قرمز؟!

بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران به روزهای داغش نزدیک می شود و چند ستاره هستند که مشتریان زیادی دارند.

لینک کوتاه کپی شد

هنوز تیمی به جز پرسپولیس از خریدهای این فصلش رسما رونمایی نکرده است. پرسپولیس تصاویر امضای قرارداد با علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر و محمدمهدی احمدی را منتشر کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ چند تیم هم خروجی‌های فصل بعد را اعلام کردند؛ ذوب‌آهن با حسین ابراهیمی، رضا خالقی‌فر،عارف رستمی و علی خدادادی  قطع همکاری کرد. رودی ژستد، خداحافظی زودهنگامی با استقلال داشت. حامد لک و علی شجاعی از جمع بازیکنان پرسپولیس جدا شدند و شنیده شده سومین جداشده، رضا اسدی است. بقیه گزینه‌های نقل‌وانتقالات هنوز در حد رایزنی و شایعه باقی مانده و هنوز چیزی رسمی نشده است. 

پرسپولیس دست‌بردار نیست!

حتی بعد از جذب دانیال اسماعیلی‌فر هم خریدهای پرسپولیس از سپاهان هنوز تمام نشده است. شنیده شده مدیران این تیم در حال رایزنی با سجاد شهباززاده هم هستند تا یاغی جدیدی به فوتبال ایران معرفی کنند. همچنین پس از جذب مرتضی پورعلی‌گنجی، پرسپولیسی‌ها برای زوج او با گیورگی گولسیانی، مدافع سابق نساجی، ذوب‌آهن و سپاهان مذاکراتی را داشتند. بازگشت سروش رفیعی، دیگر هدفی است که مدیران پرسپولیس به دنبال تحقق آن هستند. در این مدت خبر از حضور امید نورافکن و میلاد زکی‌پور در پرسپولیس هم منتشر شد. جاری بودن یک سال از قرارداد نورافکن با سپاهان و همچنین فضای منفی هواداری نسبت به حضور زکی‌پور، دفاع راست سابق استقلال، هر دو نقل‌وانتقال را لغو کرد. محمد خدابنده‌لو هافبک 22 ساله ذوب‌آهن که فصل قبل 2 گل زد، 2 پاس‌گل داد و یک پنالتی گرفت هم دیگر گزینه یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط هافبک تیمش است. 

استقلال به دنبال 2 مهاجم سابق

با جدایی رودی ژستد، آبی‌ها درصدد اضافه کردن یک مهاجم هدف هم هستند. آرمان رمضانی به شرایط مطلوب برگشته و با گل‌هایی که در پایان فصل زد، اعتماد به نفسش را بازیابی کرده است. با حضور او، آبی‌ها دیگر به مهاجم بلندقامتی مانند ژستد نیازی ندارند و به دنبال مهاجمی شش دانگ هستند. کاوه رضایی، گزینه اول خط حمله استقلال بود. شرایط کاوه در فوتبال بلژیک مثل سابق نیست و او حتی پیراهن تیم ملی را هم از دست داده تا شائبه بازگشتش به فوتبال ایران مطرح شود. سجاد شهباززاده، آقای‌گل دو فصل قبل لیگ برتر هم دیگر گزینه استقلال است. سعید صادقی، بهترین پاسور فصل قبل که در نمرات «متریکا»، بهترین بازیکن فصل شد هم دیگر شاه‌ماهی نقل‌وانتقالاتی است و استقلال هم یکی از گزینه‌های اوست.

چپ و راست پرسپولیس می‌روند!

علی شجاعی در صفحات مجازی خبر از جدایی‌اش داد. به نظر می‌رسد مسیر رامین رضاییان و پرسپولیس هم خیلی زود به پایان رسیده و خرید اسماعیلی‌فر هم حکم تاییدی بر این شائبه است. شنیده شده رامین رضاییان هم مانند محمود قائدرحمتی مذاکراتی با سپاهان داشته، ولی بعید است که او در لیگ ایران بماند و احتمالا دوباره به لیگ‌های حاشیه خلیج‌فارس برمی‌گردد. سعید آقایی، دیگر دفاع چپ پرسپولیس هم تهران را به مقصد اهواز ترک کرده و مذاکرات مثبتی با فولاد داشته است. دیگر بازیکنی که از پرسپولیس چشم جواد نکونام را گرفته، احسان پهلوان است. فولاد با چند مهاجم نوک و وینگر دیگر هم صحبت کرده که در روزهای آتی، با یکی از آن‌ها قرارداد امضا خواهد کرد.

جابجایی شماره یک‌ها؛ از حامد لک و علیرضا حقیقی تا دروازه‌بان سابق استقلال!

خرید علیرضا بیرانوند، حکم فسخ قرارداد حامد لک را امضا کرد. لک هم با چند پیشنهاد مواجه شده که مس رفسنجان، جدی‌ترین گزینه اوست. مس فصل قبل دروازه‌بان تیم ملی عمان را در اختیار داشت که عملکرد ضعیف او، باعث شد که مدیران این تیم قید ادامه همکاری را بزنند و به دنبال حامد لک بروند. طولانی شدن پروسه جذب سرمربی نساجی هم حوصله علیرضا حقیقی را سر برده و او مذاکراتی با چند باشگاه مثل مس کرمان داشته است. نساجی هم برای اینکه دستش در پوست گردو نماند، با چند دروازه‌بان از جمله حسین پورحمیدی جلسه داشته است. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها