|

سپاهان گزینه سرمربیگری استقلال را هایجک کرد!

باشگاه سپاهان با گزینه پرتغالی استقلال برای فصل آینده به توافق نهایی رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال این روز‌ها در پی یافتن جانشین فرهاد مجیدی است. این مربی بعد از قهرمان کردن تیمش در لیگ بیست و یکم راهی امارات شد و کارش را به عنوان سرمربی جدید باشگاه اتحاد کلباء شروع کرد. استقلال، اما هنوز جایگزین او را پیدا نکرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ اگرچه از گزینه‌های متعددی برای نشستن روی نیمکت استقلال یاد می‌شود، ولی فعلا خبری از مربی تازه نیست. یکی دو نفری هم که خیلی جدی به این باشگاه نزدیک شده‌اند حالا مشتریان دیگری پیدا کرده‌اند. نمونه‌اش همین ژوزه مورایس معروف که به واسطه همکاری با ژوزه مورینیو تبدیل به یکی از چهره‌های نام آشنا شده است. مورایس یکی از گزینه‌های نیمکت استقلال است، ولی آنطور که به نظر می‌رسد این مربی قرار است به ایران بیاید، ولی به جای نشستن روی نیمکت استقلال، مستقیما به اصفهان می‌رود تا هدایت سپاهان را به دست بگیرد!

مورایس که پیش از این به عنوان سرمربی الهلال توانسته در آسیا هم نام و آوازه‌ای برای خودش دست و پا کند این روز‌ها خواهان زیادی دارد. بسیاری از استقلالی‌ها با هجوم به صفحه او، انتخابش به عنوان سرمربی این تیم را تبریک گفته، ولی در این بین، مسئولان سپاهان پیش‌دستی کرده و مذاکرات بهتری با مواریس داشته‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها