|

پر افتخار ترین بازیکن تاریخ از بارسلونا جدا شد!

دنی آلوز از ژانویه گذشته به طور رسمی این فرصت را پیدا کرد که در بارسلونا به میدان برود و به تیم ژاوی کمک کند.

لینک کوتاه کپی شد

دنی آلوز، مدافع راست برزیلی بارسلونا از این تیم جدا شد و دیگر خبری از تمدید قرارداد او با بارسلونا نیست و دوره دوم حضورش در بارسلونا تنها به مدت یک نیم‌فصل دوام آورده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، دنی آلوز که از لحاظ تعداد جام با فتح 43 جام در کل دوران حرفه ای خود به عنوان پر افتخار ترین بازیکن تاریخ فوتبال شناخته می شود، در اواسط فصل گذشته به بارسلونا پیوسته بود تا دوران دوم حضور خود در جمع آبی و اناری ها را استارت بزند. دوره اولش در پایان فصل 2015/16 به اتمام رسیده بود. دنی آلوز از ژانویه گذشته به طور رسمی این فرصت را پیدا کرد که در بارسلونا به میدان برود و به تیم ژاوی کمک کند.

اکنون به گفته روزنامه اسپورت، بارسلونا قصد ندارد قراردادی جدید با دنی آلوز تنظیم کند و قرارداد او را تمدید کند و بدین ترتیب قرارداد فعلی دنی آلوز در تاریخ 30 ژوئن یعنی حدود دو هفته دیگر با بارسلونا به پایان می رسد و این بازیکن تبدیل به یک بازیکن آزاد می شود.

خود دنی آلوز هم این خبر را در شبکه های اجتماعی تایید کرده است.

باید دید که تصمیم خود دنی آلوز چیست است و پس از جدایی از بارسلونا می خواهد راهی تیم دیگری شود یا به فوتبال خود پایان دهد چرا که او در حال حاضر 38 سال دارد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها