|

تیر امباپه به سنگ خورد؛ ستاره مد نظر پاریسی ها راهی رئال شد!

شوامنی پس از پیوستن به رئال مادرید مدعی شده بود که امباپه از تصمیم او برای ترک موناکو خبر داشته و از این بازیکن خواسته که به پی اس جی بیاید

لینک کوتاه کپی شد

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، نسبت به انتقال اورلین شوامنی به رئال مادرید واکنش نشان داد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرآنلاین؛ تصمیم امباپه برای امضای قرارداد جدید با پاری سن ژرمن و پشت کردن به توافق با رئال مادرید یکی از جنجالی‌ترین حواشی پنجره تابستانی بود.

با این حال به نظر می‌رسد که داستان این بازیکن فرانسوی با رئال مادرید به پایان نرسیده و این بازیکن نسبت به خریدهای جدید این باشگاه واکنش نشان داده است.

شوامنی پس از پیوستن به رئال مادرید مدعی شده بود که امباپه از تصمیم او برای ترک موناکو خبر داشته و از این بازیکن خواسته که به پی اس جی بیاید.

درخواستی که از سوی این هافبک فرانسوی رد شد و او به امباپه گفت که تصمیمش را گرفته و می‌خواهد به رویای بازی در رئال مادرید برسد و به همین دلیل به پاسخ هیچ تیم دیگری پاسخ مثبت نخواهد داد.

این بازیکن روز گذشته تصویری از خودش در کنار فلورنتینو پرز در مراسم معارفه‌اش به عنوان خرید جدید رئال مادرید منتشر کرد تا خوشحالی خودش را از این اتفاق ابراز کند و امباپه با استفاده از دو شکلک دست زدن، به نوعی تغییرات جدید در ترکیب رئال مادرید را مورد تحسین قرار داد.

2vkurynd

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها