|

رقم قرارداد یحیی گل محمدی در پرسپولیس؛ عجیب و باورنکردنی!

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس گفته است که ادامه همکاری با یحیی به رقم قرارداد بالای سرمربی این تیم ربط نداشته است.

لینک کوتاه کپی شد

در روزهای پایانی فصل گذشته شایعات زیادی درباره همکاری یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس شکل گرفته بود و زمزمه قطع همکاری طرفین نیز به میان آمده بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ با این حال در ادامه بحث زیادی در خصوص آینده نیمکت پرسپولیس شکل گرفت که حتی منتهی به کنار گذاشتن داوود فنایی و مظاهر رحیم‌پور مربی بدنساز این تیم، مدیریت به ادامه همکاری پاسخ مثبت داد و یحیی گل‌محمدی همچنان کار را به عنوان سرمربی در این تیم دنبال خواهد کرد.

یکی از شایعاتی که خصوص دلیل همکاری دوباره طرفین شکل گرفت مربوط به باقی ماندن دو فصل دیگر از قرارداد پرسپولیس ‌و یحیی گل‌محمدی و البته رقم بالای قرارداد آنها بود.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس امروز در گفتگویی که داشته در واکنش به سوالی درباره در این زمینه و اینکه آیا سرمربی این تیم طی دو فصل آتی قراردادش مبلغ ۴۰ میلیارد دریافتی خواهد داشت و دلیل ادامه همکاری این مبلغ بالا بوده گفت: نه، مبلغ قرارداد البته یک مقدار کمتر از این است. آقای گل محمدی هم البته اعلام کرده بودند قصدی برای دریافت این مبلغ در صورت پایان همکاری نخواهند داشت.

گل‌محمدی در دو مقطع قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرده بود و اکنون دو فصل دیگر از قراردادش با پرسپولیس باقی مانده تا سرمربی سرخپوشان با رقمی بیش از یک میلیون دلار (برای دو فصل) یکی از گرانترین مربیان لیگ برتر ایران محسوب شود.

پیش از این در سامانه کدال با انتشار قرارداد مربیان تیم پرسپولیس اعلام شده بود که کادرفنی پرسپولیس مجموعا سالیانه حدود ۲۹ میلیارد تومان دریافتی دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها