|

قرارداد نجومی یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس؛ روزی ۵۲ میلیون تومان!

یعنی یحیی گل‌محمدی روزانه ۵۲میلیون تومان برای این دو سال آخر از پرسپولیس دستمزد می‌گیرد

لینک کوتاه کپی شد

قرار‌داد یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس هم از آن دست قراردادهای عجیب فوتبالی است که دائم دارد «ری» می‌کند. از یک پیمانه برنج ری‌دار خوب حدود سه پیمانه چلو در می‌آید که دقیقا همان کارکرد قرارداد یحیی گل‌محمدی با پرسپولیسی‌ها را دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از جام جم؛ او ابتدا با قرارداد ۲.۵میلیاردی برای یک نیم فصل به پرسپولیس آمد و این رقم برای فصل آینده به ۵میلیارد تومان افزایش یافت. بعد قرارداد یحیی تا سال ۱۴۰۲ تمدید شد که ارزش آن به‌ ۸ میلیارد تومان به علاوه ۲میلیارد تومان آپشن تغییر پیدا کرد. با این حال همین قرارداد تمدید شده، یک بار دیگر هم تمدید شد؛ منتها این بار بدون تغییر سال و فقط با افزایش رقم! دستمزد جدید یحیی به ۱۱میلیارد تومان در سال رسید و البته ۳میلیارد تومان آپشن برای موفقیت‌های احتمالی که به آن اضافه شد.

زمان مدیر عاملی مجید صدری قرارداد یحیی گل‌محمدی در ادامه یک بار دیگر هم دستخوش تغییر شد تا یحیی گل‌محمدی تا ۱۴۰۳ سرمربی قرمزها باقی بماند. البته این تمدید باعث شد یک بار دیگر رقم سال‌های باقی‌مانده از قرارداد ری کند و به نزدیک ۲۰میلیارد تومان برای هر فصل برسد. حالا رضا درویش مدیرعامل قرمزها صحبت از قرارداد ۴۰میلیاردی می‌کند و درباره رقم قرارداد این مربی می‌گوید: «رقم قرارداد یحیی کمی کمتر از این مقدار است!» حال بیایید این رقم را ۳۸میلیارد تومان فرض کنیم که می‌شود کمی کمتر از ۴۰. این یعنی یحیی گل‌محمدی روزانه ۵۲میلیون تومان برای این دو سال آخر از پرسپولیس دستمزد می‌گیرد که همین هم می‌شود ساعتی ۲میلیون و ۱۶۰هزار تومان یا بهتر بگوییم دقیقه‌ای ۳۶ هزار تومان‌. این یعنی در همین ۳ دقیقه‌ای که این مطلب را خواندید ۱۰۰ هزار تومان رفت توی جیب آقا یحیی. این رقم وقتی عجیب‌تر می‌شود که بدانید یحیی گل‌محمدی در دو فصل آتی، نهایتا هر سال ۴۰ بازی هدایت پرسپولیس را عهده‌دار خواهد بود و برای هر بازی سرمربی‌گری نیم میلیارد به جیب خواهد زد! شما اگر روزی ۵۰میلیون تومان در‌آمد داشتید و هر ماه ۱.۵میلیارد تومان در حسابتان بود چه می‌کردید؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها