|

اعتراض مدیرعامل شهرخودرو به پرسپولیس

مشخص نیست پرونده شکایت شهر خودرو از پرسپولیس چه زمانی حل می شود. نکته مهم این پرونده عمل نکردن پرسپولیس به تعهداتش است.

لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل باشگاه پدیده می گوید مدیرعامل پرسپولیس پیش‌نویس قراردادی که در دفتر باشگاه بست را قبول نمی‌کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فارس؛ اسماعیل حیدرپور درباره آخرین وضعیت طلب باشگاه پدیده از پرسپولیس گفت:

واقعا دوست داریم اخبار خوبی به مردم بدهیم، اما برخی مواقع بی‌اخلاقی‌هایی در ورزش صورت می‌گیرد که موجب می‌شود مجبور شویم از وضعیت باشگاه خود دفاع کنیم. از دست‌اندرکاران صدا و سیما دلخور هستم زیرا خودم سالها در صدا و سیما و برنامه ورزش و مردم فعالیت کردم. همیشه بحثی در دستورکار بود. خدا بهرام شفیع را رحمت کند، اگر کسی می‌خواست در این برنامه حرف بزند فرصتی را برای طرف مقابل فراهم می‌کردند تا از خودش دفاع کند.

او ادامه داد:

رضا درویش روز گذشته در دوربین ورزشگاه نگاه می‌کند و متأسفانه حرف‌های خلاف واقع می‌زند. او که دم از صداقت، دوستی، برادری و به قول خودش مشتی‌گری می‌زند باید اینگونه جواب شهر خودرو را بدهد؟ باشگاه شهر خودرو پس از سه سال با وجود رأی کمیته استیناف پولش را خواسته در این حالت باید آدم بدی شویم؟ می‌گویند شهر خودرو علیه پرسپولیس مصاحبه می‌کند ئ اگر این پول را از کسی می‌خواست که معروف نبود چنین مصاحبه‌ای نمی‌کرد.

مدیرعامل باشگاه پدیده اضافه کرد:

دوست ندارم به مسائل حاشیه‌ای بازگردم. استقلال قهرمان شد اما مصطفی آجرلو به عنوان مدیرعامل این باشگاه در هیچ‌یک از شبکه‌های تلویزیونی نیست. با این وجود هر وقت شبکه یک، دو، سه، پنج و... می‌زنیم برخی دوستان آنجا هستند، کسی نمی‌توا ند از این موضوع ایراد بگیرد زیرا سیاست‌های یک باشگاه است. ضمن اینکه درویش قراردادی که در دفتر باشگاه شهر خودرو را بست تکذیب می‌کند و می‌گوید این قرارداد را قبول نداریم. زمانی هم که رأی کمیته انضباطی می‌آید می‌گوید با شهر خودرو توافق کردیم. از قضا باید بگویم درویش فرافکنی می‌کند. متأسفانه در مورد این موضوع دروغ گفت.

حیدرپور ادامه داد:

برای درویش احترام خاصی قائل بودم اما هیأت مدیره شهر خودرو از من گله‌مند است. آنها گفتند این همه از پرسپولیس حمایت کردی، اما به عنوان مدیرعامل مسئول مصوبات هیأت مدیره شهر خودرو هستید، ما هم ابلاغ کرده بودیم که به ای‌اف‌سی بروید و شکایت کنید. البته ما این کار را انجام دادیم، اما متأسف هستم در ورزش صداقت و دوستی از بین رفته و خیلی راحت حرف دوستان عوض می‌شود. حتی برای گرفتن حق محکوم می‌شوید، زیرا طرف مقابل با پرسپولیس و این طرف یک باشگاه بخش خصوصی است که متضرر شده.

او عنوان کرد:

چرا دوستان نمی‌خواهند قبول کنند مقصر اصلی سقوط شهر خودرو من به عنوان مدیرعامل هستم. آقایان قبل از عید به ما قول داده بودند 2.5 به ما پرداخت کنند. آقایان قولی داده بودند و دینی به گردنشان بود. فروردین و اردیبهشت هم گذشت اما پولی به حساب ما نیامد، آیا این اقدام مشکلی برای شهر خودرو ایجاد نکرده است. از طرفی مگر قرار نبود طبق همین پیش‌نویس قرارداد احسان حسینی را به صورت کامل به ما بدهند؟ شاید بگویند چنین قراردادی امضا نکردیم اما وقتی پنجره بسته می‌شود می‌گویند قرارداد داشتیم. خد را قسم می‌خورم این کارها قشنگ نیست. این میزها و مسئولیت‌ها می‌آید و می‌رود. 

مدیرعامل باشگاه پدیده تصریح کرد:

در بخش خصوصی و باشگاه‌هایی مثل گهر، اکسین و شهرخودرو فعالیت کردم. به هیچ‌کس وابسته نبودم و آویزان کسی هم نشدم تا مسئولیت بگیرم. هر عزیزی که در باشگاهی مسئولیت می‌گیرد موظف است به وظایف خود عمل کند. درویش آمده گفته مدیر قبلی که قرارداد با شهر خودرو را نوشته چنین و چنان بوده، شما هم اکنون قراردادی می‌نویسید اما شش ماه دیگر تغییر و تحولی رخ می‌دهد و نفر دیگری جایتان می‌آید.

او در مورد باقیمانده طلب پدیده از پرسپولیس گفت:

مبلغی که در رأی آمده 7 میلیارد و 800 میلیون تومان است این مربوط به دو سال قبل است اما دوستان تسویه نکردند. از همان دو سال روزی 10 میلیون تومان به عنوان خسارت تأخیر باید پرداخت شود. فردی که مسئولیت یک باشگاه را دارد خواهش می‌کنم برود و قرارداد را بخواند. از سال 98 حساب کنید چه عددی خواهد شد؟

حیدرپور درباره اینکه ظاهرا باشگاه پرسپولیس چند روز قبل عددی را به پدیده پرداخت کرد، گفت:

آقایان می‌گویند باشگاه شهر خودرو شماره حساب ندارد و پول را به کدام حساب بریزیم. شما را قسم می‌دهم با مردم صادق باشید و درست حرف بزنید. به محل باشگاه شهر خودرو آمدید و گفتید که با حمیداوی عکس بگیرید تا هواداران فشار نیاروند. در آن جلسه پیش‌نویس امضا شد اما در ادامه می‌گویید قرارداد را قبول نداریم زیرا این پول زیاد است. حرف من این است اگر قراردادی می‌بندید به تعهد خود عمل کنید. دوستان به جز 7 میلیارد و 800 میلیون تومان باید 3 میلیارد تومان دیگر پرداخت کنند تا تسویه شود. باقیمانده مبلغ هم مربوط به تأخیر است که در مورد آن هم شکایت شده و پرسپولیس هم موظف است طبق قرارداد به حساب ما واریز کند.

مدیرعامل پدیده در خصوص اینکه درنهایت در مورد دریافت طلب خود از پرسپولیس می‌خواهند چه اقدامی انجام بدهند توضیح داد:

هیأت مدیره باشگاه مصوبه‌ای گذرانده که به من ابلاغ شده است. به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای ای‌اف‌سی رأی را فرستاده و شکایت کردیم. به آنها گفتیم دو سال گذشته و پرسپولیس همچنان به ما بدهکار است اما زور دارد و پول را نمی‌دهند. حال باید دید آنجا چه تصمیمی می‌گیرند. خیلی جالب است پولمان را هنوز نگرفته‌ایم اما از فدراسیون فوتبال نامه آمده که تسویه کرده‌اید و پول را گرفته‌اید. پس از پیگیری‌های ما گفتند اشتباه شده و تصحیح می‌شود.

او افزود:

پس از تصحیح این اشتباه کمیته انضباطی کار قشنگی انجام داد و به برخی بندهای انضباطی استناد کرد. طبق رأی این کمیته پرسپولیس برای ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش باید پول را پرداخت کند در غیر این صورت تحت هیچ شرایطی پنجره این باشگاه باز نخواهد شد. حالا دوستان هر کاری خودشان صلاح می‌بینند انجام بدهند. قطعا آنها باتجربه هستند و می‌توانند هر کاری انجام بدهند.

حیدرپور افزود:

به ما گفته‌اند پول نداریم و باقیمانده طلب  خود را چک بگیرید. سؤال من این است آیا مدیرعامل باشگاه دولتی که می‌گوید نمی‌توانم بیشتر از هزار تومان پرداخت کند می‌داند که نمی‌تواند چک مدت‌دار صادر کند و این خلاف قانون است. آیا او می‌داند که باشگاه شهر خودرو چنین چکی گرفت که به این شرایط رسیده. خود عزیزان گفتند قرارداد فلان مربی 40 میلیارد تومان است اما خودشان تکذیب کردند و گفتند چنین چیزی نگفته. آیا بازیکنانی که اکنون گرفتند می‌آیند بدون دریافت پول قراردادشان را امضا کنند؟ باشگاه پرسپولیس پول دارد اما می‌خواهد ما را اذیت کند. قانون همه چیز را مشخص کرده اما به عنوان یک برادر و دوست از مدیرعامل محترمی که این مسئولیت را قبول کرده توقع نداشتم پشت تلفن با من یک جور صحبت کند و جلوی دوربین تلویزیونی جوری دیگر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها