|

جدایی یک بازیکن دیگر از رئال؛ مقصد سری آ

یوویچ که با امیدهای بسیاری به رئال مادرید آمده بود، به هیچ عنوان در این تیم موفق نشد و اکنون با پیشنهادی از سری آ مواجه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

دوران حضور یوویچ در رئال مادرید به هیچ وجه موفقیت‌آمیز نبود و او نتوانست انتظاراتی که وجود داشت را برآورده کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این بازیکن نمایش درخشانی در اینتراخت فرانفکورت داشت و در حالی که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی خواهان جذبش بودند تصمیم گرفت که به رئال مادرید ملحق شود.

اما دوران حضور این مهاجم در سانتیاگو برنابئو به یک فاجعه برای او تبدیل شده و به نیمکت‌نشینی صرف در چند سال اخیر در این تیم تبدیل شد. بسیاری معتقد بودند که شاید تغییر مربی و حضور کارلو آنچلوتی شرایط را  برای او بهبود ببخشد اما این اتفاق هم رخ نداد. 

پیش از این گفته می‌شد که مدیران رئال مادرید امیدوار هستند که او را در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال به فروش رسانده و دستمزد او را از فهرست دستمزدهای پرداختی کم کنند اما هیچ پیشنهاد رسمی‌ای برای خرید او ارائه نشده بود. 

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، مدعی شده که این بازیکن توافق شخصی و اولیه با مدیران فیورنتینا را انجام داده و آماده است تا بالاخره رئال مادرید را ترک کند و این بار تجربه بازی در لیگ ایتالیا را به دست آورد. 

رومانو خبر داده که فیورنتینا مذاکرات مستقیمش با مدیران رئال را آغاز کرده و امیدوار است که بتواند بر سر مبلغی برای انتقال یوویچ به توافق برسد. آنها انتظار دارند که این بازیکن جای دوشان ولاهوویچ را که در ژانویه سال جاری میلادی به یوونتوس پیوست پر کند. 

با این حال این دو باشگاه هنوز بر سر مبلغ انتقال و البته نحوه پرداخت دستمزد این بازیکن به صورت مشترک توافقی نداشته‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها