|

صحبت های جالب کنعانی‌ زادگان در مورد سیاوش یزدانی

مدافع میانی تیم ملی کشورمان صحبت جالبی در رابطه با سیاوش یزدانی عنوان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

پس از حواشی جنجالی محمدحسین کنعانی‌زادگان و محرومیت او از حضور در تیم ملی در فضای مجازی صحبت‌های مبنی بر نقش سیاوش یزدانی در این ماجرا مشخص شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرآنلاین؛ پس از این اتفاق مدافع سرباز استقلال مصاحبه تندی علیه کنعانی‌زادگان انجام داد و مدعی شد هرگز او را نمی‌بخشد. کنعانی‌زادگان اما نسبت به این صحبت‌ها هیچ واکنشی نشان نداد اما مشخص بود رابطه دو مدافع تیم ملی چندان خوب نیست و حتی بعضی‌ها بر این باور بودند که همین قضیه باعث شده اسکوچیچ در بازی با امارات با وجود غیبت چند مدافع اصلی از یزدانی کنار کنعانی‌زادگان استفاده نکند.

کنعانی‌زادگان در مصاحبه اخیر خود با سایت ورزش‌سه برای اولین بار نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و گفت:«رقابت قشنگ است. اگر رقابت یا کری ها نباشد فوتبال جذاب نیست؛ البته با احترام و مودبانه. من همیشه رقابت را دوست داشتم و همیشه دوست داشتم هم‌پستی هایم موفق باشند. حتی در گذشته حواشی پیش آمده بود و درباره سیاوش یزدانی گفته بودند؛ انشاالله او هم در زندگی اش موفق باشد و به بهترین مراحل و چیزی که حقش هست برسد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ابی ارسالی در

    فدراسیون اگر صاحب داشت با کاری که تو در اتوبوس تیم ملی انجام دادی باید کلا محروم می‌شدی سیاوش یزدانی انسان تحصیل کرده و با شرف هست و نیازی به حرف شما ندارم مشکل در فدراسیون هست کمیته اخلاق در خواب زمستانی هنوز بیدار نشده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی