|

بزرگترین مشکل پرسپولیس در نقل و انتقالات

پرسپولیس در چند پست تقویت شده اما هنوز بزرگترین مشکل این تیم ضعف در خط حمله است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیسی‌ها از زمان جدایی علی علیپور، با مشکلاتی جدی در خط حمله تیم‌شان روبرو هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ فصل پیش این تیم، ضربه زیادی از نداشتن یک مهاجم گلزن خورد و این فصل، تلاش کرد این مشکل را برطرف کند. گزینه‌های آن‌ها، تقریبا همان گزینه‌های سال گذشته بودند. در شرایطی که به نظر می‌رسید اوضاع خوب جلو می‌رود، باز هم خط حمله پرسپولیس به گره‌ای کور در نقل و انتقالات تیم تبدیل شده است.

موفقیت در سایر پست‌ها

پرسپولیس نقل و انتقالات را با خرید علیرضا بیرانوند آغاز کرد و سپس، یک لژیونر ملی‌پوش دیگر یعنی مرتضی پورعلی‌گنجی به این تیم پیوست. دانیال اسماعیلی‌فر، دیگر خرید دفاعی سرخپوشان بود. آن‌ها با گئورگی گولسیانی، مدافع میانی فصل پیش سپاهان هم به توافق رسیده‌اند. در خط هافبک، بازگشت سروش رفیعی مهمترین خرید سرخپوشان محسوب می‌شود. مهدی هاشمی‌نژاد و محمد مهدی احمدی خریدهای جوان پرسپولیس بودند. از خط دروازه تا خط هافبک، بجز محمد خدابنده‌لو تمام گزینه‌های مورد نظر یحیی گل‌محمدی جذب شدند و یان باشگاه، عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشت. در خط حمله اما، اوضاع بر وفق مرا جلو نمی‌رود.

همه امیدها به یک نفر

ولین گزینه پرسپولیس برای خط حمله فصل آینده، بازگرداندن علی علیپور بود. علیپور پیش از شروع نقل و انتقالات، با پیوستن به ژیل ویسنته آب پاکی را روی دست پرسپولیس ریخت. آن‌ها سپس سراغ سجاد شهباززاده، گزینه فصل پیش‌شان رفتند. شهباززاده این بار، مذاکرات خوبی با پرسپولیس داشت و قرار بود همزمان با او، کاسیانو مهاجم برزیلی هم جذب شود. کاسیانو هم جزو بازیکنانی بود که گل‌محمدی از فصل پیش او را می‌خواست. هر دو گزینه، به فاصله کوتاهی به مشکل خوردند. انتقال کاسیانو بخاطر مبلغ رضایتنامه با مشکل روبرو شد و شهباززاده هم ترجیح داد به استقلال برگردد و پیراهن تیم سابقش را بپوشد. کاوه رضایی، دیگر امید پرسپولیسی‌ها هم قصد دارد در اروپا به کارش ادامه دهد و حالا، پرسپولیسی‌ها دوباره برای خرید کاسیانو تلاش می‌کنند. بازیکنی که فعلا، تنها گزینه مهم آن‌ها در خط حمله است.

نام‌های ناامید کننده

پرسپولیسی‌ها فصل پیش، وقتی نتوانستند مغانلو را حفظ کنند و شهباززاده را بخرند، سراغ گزینه‌های ضعیف‌تر رفتند و در نهایت با حامد پاکدل قرارداد بستند. بازیکنی که عملکرد بدی نداشت اما نتوانست به یک گلزن بزرگ در خط حمله پرسپولیس تبدیل شود. منتفی شدن خریدهای خارجی بزرگ هم، شرزود تمیروف را به این باشگاه رساند که عملکردی ناامید کننده داشت. این فصل هم پرسپولیسی‌ها بعد از منتفی شدن نام‌های بزرگ، دست روی پیمان بابایی و مجید علیاری گذاشته‌اند. هر دوی آن‌ها، فصل پیش ۵ گل زدند. گزینه‌هایی شبیه پاکدل، که سخت می‌توان امیدوار بود تحولی در خط حمله پرسپولیس ایجاد کنند و کیفیتی بالاتر از دیگر مهاجمان فعلی تیم یعنی مهدی عبدی، عیسی آل‌کثیر و شرزود تمیروف داشته باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها