|

دلیل اصلی بازگشت سروش به پرسپولیس!

بازگشت سروش رفیعی به پرسپولیس جز مسائل فنی و تاکتیکی، علت های دیگری هم داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که طی دو فصل گذشته طرفداران پرسپولیس بارها خواستار بازگشت سروش رفیعی بودند و کارشناسان فوتبال نیز یکی از دلایل بازی یکنواخت تیم یحیی را نداشتن یک پلی میکر حرفه ای همچون سروش رفیعی قلمداد می کردند، اما یحیی گل محمدی هرگز راضی به بازگرداندن او نشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ دلیلش هم مشخص بود. یحیی همواره معتقد است که سروش رفیعی به پازل تاکتیکی او نمی خورد به همین دلیل بود که او حتی سروش رفیعی را در تیم پدیده نیز نخواست و او را در لیست مازاد قرار داد.

تمام این مسائل دست به دست هم داد تا بازگشت سروش به پرسپولیس در این مقطع ابهامات زیادی را ایجاد کند. ابهاماتی که حتی به سیستم و تاکتیک پرسپولیس در فصل بعد نیز کشیده شده و باعث شده تا برخی مدعی شوند با حضور سروش ممکن است گل محمدی سیستم تیمش را به 2-4-4 لوزی تغییر دهد.

در این میان اما اخبار طرفداری نشان می دهد گویا بازگشت سروش رفیعی دلایل دیگری به جز مسائل فنی داشته است. 

داستان از این قرار است که یکی از طرفداران متمول پرسپولیس در امارات به نام محمد یوسفی که طی دو فصل اخیر به واسطه ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با یحیی گل محمدی همواره به او و باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن و مسائل دیگر کمک مالی زیادی داشته، از یحیی گل محمدی خواست تا سروش رفیعی را به پرسپولیس برگرداند. این طرفدار متعصب و متمول که به جز گل محمدی ارتباط بسیار صمیمانه ای با سروش و شجاع خلیل زاده نیز دارد، آن قدر به پرسپولیس تعصب دارد که حتی بعد از جدایی خلیل زاده با او دچار اختلاف شد.

گویا او مبلغی را در اختیار شجاع خلیل زاده قرار داده بود و به او گفته بود در صورتی که در پرسپولیس بماند این چند میلیارد را از او نخواهد گرفت. اما خلیل زاده که راهی الریان شد و بعد هم لوگوی این باشگاه را بوسید، یوسفی که به شدت از این اقدام شاکی شده بود، تمام مبلغ را از خلیل زاده گرفت تا نشان دهد لطف او به شجاع به خاطر حضورش در پرسپولیس بوده است. جالب اینجاست که او پس از دریافت این مبلغ از خلیل زاده، آن را در اختیار سیدجلال حسینی قرار داد تا بین بقیه بازیکنان تقسیم کند!

به هر روی اصرار محمد یوسفی به جذب سروش رفیعی درنهایت یحیی گل محمدی را مجاب کرد تا این فصل برخلاف فصل های قبل بالاخره به جذب سروش اقدام کند تا هم حرف دوست صمیمی خود را زمین نیندازد و هم گروه زیادی از هواداران پرسپولیس را که تمایل به بازگشت رفیعی داشند راضی کند.

شنیده می شود این هوادار متعصب و متمول، به حدی خواهان ادامه همکاری باشگاه پرسپولیس با گل محمدی بوده که گویا به مدیران باشگاه نیز اعلام کرده در صورتی کمک های مالی خود را به باشگاه ادامه می دهد که یحیی در پرسپولیس ابقا شود.

گفتنی است یوسفی به جز کمک های مالی که برای نقل و انتقالات به باشگاه پرسپولیس داشته، در دو فصل اخیر نیز بعد از هر پیروزی جدا از پاداش های باشگاه، مبلغی را به عنوان پاداش در اختیار مربیان و بازیکنان پرسپولیس قرار می داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها