|

با رفتن سید جلال کاپیتان های فصل بعد پرسپولیس چه کسانی هستند؟

به نظر می رسد وحید امیری در سال آینده بیشتر از بقیه نفرات پرسپولیس کاپیتان این تیم باشد.

لینک کوتاه کپی شد

با حضور دوباره علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی در پرسپولیس و رفتن قطعی رامین رضاییان و احتمالا سیدجلال حسینی از جمع بازیکنان این تیم، معادلات کاپیتانی در پرسپولیس دستخوش تغییرات عمده خواهد شد.

به گزارش گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری، از این به بعد امید عالیشاه کاپیتان اول تیم پرسپولیس خواهد بود و بعد از او به ترتیب کمال کامیابی نیا و وحید امیری کاپیتان های دوم و سوم هستند.

اما بعد از این نفرات علیرضا بیرانوند و سیامک نعمتی کاپیتان های چهارم و پنجم سرخپوشان خواهند بود، البته در صورتی که سیامک نعمتی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند. سروش رفیعی که البته در مقطعی قبل از نعمتی هم در پرسپولیس بوده به علت حضور غیر مداوم خود در این تیم احتمالا کاپیتان هفتم سرخ ها بعد از مهدی ترابی خواهد بود.

پرسپولیس با این شرایط تغییراتی اساسی در بافت کاپیتان های خود خواهد داشت اما به نظر نمی رسد به جز این نفرات که نام آنها را با هم مرور کردیم، در سال آینده کس دیگری کاپیتان پرسپولیس شود هر چند در تیم پرسپولیس مردانی مثل میلاد سرلک و فرشاد فرجی هم سومین سال حضورشان در پرسپولیس را تجربه می کنند اما بعید است در سال آینده کاپیتانی تیم پرسپولیس به آنها برسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها