|

استقلال با سوپراستار به توافق رسید؛ در انتظار رضایت نامه!

استقلال با هافبک سپاهان به توافق شخصی رسیده و این بازیکن برای عقد قرارداد با آبی های پایتخت نیازمند رضایت نامه باشگاه است.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال اگر چه این روزها تمرکز خود را روی انتخاب سرمربی فصل آینده خود قرار داده است اما تلاش هایی هم به صورت همزمان برای جذب بازیکن انجام داده و در این بین موفق شده تا با سجاد شهباززاده و حامدی فر به توافق برسد.

به گزارش «شایانیو» و به نقل از اندیشه معاصر؛ با این حال آبی ها به دنبال جذب یکی دو ستاره بزرگ لیگ برتری هم هستند. یکی از این بازیکنان محمدرضا حسینی ستاره خط میانی سپاهان است. این بازیکن البته با سپاهان قرارداد دارد اما با توجه به علاقه زیاد او برای پیوستن به استقلال تلاش ها برای آبی پوش شدن هافبک تیم اصفهانی آغاز شده است.

محمدرضا حسینی امروز به همراه مدیربرنامه‌های خود با محمدرضا ساکت قرار ملاقات دارد تا شخصاً رضایتنامه‌اش را از تیم سپاهان رسما دریافت کند و راهی تیم فوتبال استقلال شود.

باید منتظر ماند و دید ساکت که ۳ بازیکن اثرگذار تیمش راهی پرسپولیس شده اند این بار با جدایی دومین مهره کلیدی سپاهان به مقصد استقلال موافقت خواهد کرد یا نه. شاید اصرار حسینی در این زمینه کارساز باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها