|

منچستریونایتد به دنبال چند ستاره

مهمترین هدف نقل و انتقالاتی منچستر در تابستان جذب فرنکی دی یونگ از بارسلونا است.

لینک کوتاه کپی شد

به نوشته جیمی جکسون از گاردین، هافبک تیم ملی دانمارک می‌خواهد به کارش در لندن ادامه بدهد؛ انتخاب او یکی از بین ماندن در برنتفورد یا بازگشت به تاتنهام خواهد بود. اما در ارتباط با دیگر گزینه شیاطین سرخ برای خط میانی یعنی فرنکی دی یونگ، به زودی پیشنهادی ۷۰ میلیون یورویی + یکسری پاداش‌ها به بارسلونا ارائه خواهد شد. آن‌ها سپس سراغ یک مهاجم خواهند رفت که احتمالا آنتونی خواهد بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در ارتباط با آنتونی، سان مدعی شده است که مقامات منچستریونایتد فردا برای نهایی کردن انتقالی ۴۰ میلیون‌ پوندی عازم آمستردام خواهند شد. از سوی دیگر مایک وروی خبرنگار مطرح تلگراف هلند گفته است که آژاکس تنها در صورتی پیشنهادهای دریافتی برای آنتونی، لیساندرو مارتینز و یورین تیمبر را خواهد پذیرفت که پیشنهادهایی غیر قابل رد کردن باشند. در عوض هلندی‌ها حاضرند تا برای فروش ادسون آلوارز، هافبک دفاعی مکزیکی خود مذاکره کنند. یونایتد همچنین پس از نه شنیدن از تیمبر، به دنبال یک مدافع دیگر خواهد رفت.

در حالی که بازار تا تاریخ ۱ جولای (جمعه ۱۰ تیر) رسما باز نخواهد شد، مقامات یونایتد نسبت به این شرایط خونسرد هستند. به باور آن‌ها، انتقال دی یونگ به اولدترافورد به «اگر» وابسته نیست، بلکه مسئله «چه وقت» است. طبیعتا تن هاخ ترجیح می‌دهد این هافبک را قبل از آغاز تمرینات پیش فصل و اگر نه، قبل از آغاز فصل جدید لیگ برتر در اختیار داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها