|

پیشنهاد پرسپولیس به سعید صادقی 20 میلیارد نیست!

سعید صادقی از پرسپولیس و استقلال پیشنهاد مالی خوبی دریافت کرده و مشخص نیست در آخر راهی کدام تیم پایتخت می شود.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه پرسپولیس با وجود فعالیت گسترده در نقل و انتقالات تابستانی که منجر به جذب علیرضا بیرانوند، مرتضی پور علی گنجی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر و گئورگی گولسیانی شد همچنان دنبال جذب گزینه‌های مد نظر یحیی گل محمدی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر؛ سعید صادقی آقای پاس گل فصل گذشته لیگ برتر پس از اتمام قرارداد با گل گهر سیرجان با پیشنهاد چند تیم لیگ برتری روبرو شد که از جمله آنها پرسپولیس است. او که در دو راهی حضور در فوتبال باشگاهی امارات یا ادامه کار در فوتبال ایران است خواستار افزایش رقم قرارداد خود شده بود تا باشگاه پرسپولیس حاضر شود سقف قرارداد فصل پیش رو را به صادقی پیشنهاد دهد.

رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با توجه به مبالغ دریافتی بازیکنان در فصل گذشته تصمیم گرفت سقف ۱۲ میلیارد تومانی را برای بازیکنان شاخص که سابقه حضور مستمر در اردوهای تیم ملی ایران را دارند در نظر بگیرد.

از این رو تمام خریدهای جدید پرسپولیس با توجه به اینکه رزومه حضور در اردوهای تیم ملی ایران را دارند سقف قرارداد را دریافت کردند تا راضی به پوشیدن پیراهن پرسپولیس شوند.

همچنین گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی تازه وارد پرسپولیس نیز قرارداد خود را در حالی به دلار بسته است که معادل ریالی آن با توجه به نرخ ارز در بازار روز تهران حدود ۱۳ میلیارد تومان می‌باشد.

باشگاه پرسپولیس برای جلب نظر سعید صادقی ابتدا پیشنهاد ۱۰ میلیارد تومانی به این بازیکن داده بود اما حضور او در دوره گذشته اردوی تیم ملی ایران باعث می‌شود تا پرسپولیس در آخرین مذاکرات خود پیشنهاد ۱۲ میلیارد تومانی را همچون بازیکنان با سابقه ملی ارائه کند.

این در حالی است که شایعاتی درباره پیشنهاد ۲۰ میلیارد تومانی به این بازیکن برای یک فصل مطرح شده است که صحت ندارد.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قراردادی به مدت دو فصل با صادقی ببندد تا هافبک بازی‌ساز و تهاجمی را به پرسپولیس اضافه کند اما صادقی همچنان پاسخ قطعی به این پیشنهاد نداده است.

او که از استقلال تهران نیز پیشنهاد مالی سنگین دریافت کرده است تا پایان هفته جاری تصمیم خود برای ماندن در ایران و حضور در یکی از دو تیم مطرح پایتخت یا پیوستن به فوتبال باشگاهی امارات را خواهد گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها