|

علاقه فرهاد مجیدی به دو بازیکن استقلالی!

شایعه شده که فرهاد مجیدی به دنبال جذب محمد نادری و کاوه رضایی است تا آن ها را به اتحاد کلباء ببرد.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از اینکه نادری پیش از پایان فصل در یکی از تمرینات استقلال حضور یافت و به کادرفنی وقت اعلام کرد دوست دارد به این تیم بازگردد، موضوع حضور دوباره او در استقلال داغ شد. حتی پس از پایان فصل بیست و یکم، مسئولان استقلال با او توافق کردند، اما در روزهایی که مجیدی تصمیم به جدایی گرفت روند مذاکرات متوقف شد تا این بازیکن نیز برای بازگشت به استقلال مردد شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ گفته می‌شود پشت پرده تصمیم نادری برای خودداری از حضور در استقلال جدایی مجیدی است. حتی درباره کاوه رضایی نیز این صحبت‌ها به گوش می‌رسد که این بازیکن نیز بعد از اینکه مجیدی از استقلال جدا شد، تصمیم به ادامه بازی در تیم دیگری گرفته است. در دورانی که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بود و هنوز خداحافظی خود را اعلام نکرده بود، توافق‌های نهایی با نادری و رضایی به انجام رسیده بود اما به محض آنکه خبر جدایی مجیدی رسمی شد، آرام آرام این دو بازیکن نیز از استقلال دور شدند و حالا نیز به نظر می‌رسد دیگر حضور آنها در استقلال قطعی نباشد و مدیران این باشگاه باید به‌دنبال جذب گزینه‌های جدید باشند.

به هر حال رفتن فرهاد نه فقط نیمکت را بلکه روی برخی خریدهای جدید نیز اثر منفی گذاشته و مدیران استقلال باید بسرعت این مشکلات را از میان بردارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها