|

هافبک پرسپولیس فقط تا فردا صبر می کند

آنطور که از شواهد پیداست علی شجاعی تصمیمش را برای جدایی از پرسپولیس گرفته و احتمالا راهی مس کرمان خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

همان طور که بارها در طرفداری نوشتیم به جز نعمتی و پهلوان، تمام بازیکنان تمدیدی بلاتکلیف هستند و نمی دانند که می مانند یا نه. به همین دلیل آن ها با پیشنهادهای تیم های دیگر مواجه می شوند و با علم به این که اگر در لیست یحیی بودند تا الان باید باشگاه با آن ها تماس می گرفت، پیشنهاد تیم های دیگر را بررسی می کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ علی شجاعی بازیکنی که توانایی بازی در پست های دفاع و وینگر چپ را دارد یکی از نفراتی است که هرگاه پا به میدان گذاشته برای پرسپولیس خوش درخشیده اما عجیب این که بین همان تمدیدی هاست که هنوز بلاتکلیف است.

از سوی دیگر حمید مطهری که به نظر می رسد به دنبال نفرات پرسپولیس است، از او خواسته تا راهی نساجی شود ضمن این که باشگاه مس کرمان نیز پیشنهاد خوبی به او داده است. اما شجاعی هنوز در انتظار پرسپولیس است. خبرهای دریافتی حکایت از آن دارد که شجاعی تا فردا منتظر پرسپولیس می ماند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به مس کرمان ملحق خواهد شد. 

به نظر می رسد یحیی گل محمدی در انتظار سعید صادقی است و اگر صادقی به پرسپولیس ملحق نشود، در ازای او بازیکن خوبی را از دست داده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها