|

PSG یک فوق ستاره دیگر هم جذب می کند؛ اینبار در دفاع!

پاریسی ها برای جذب مدافع میانی اینتر پیشنهاد خودشان را به 60 میلیون یورو رسانده اند.

لینک کوتاه کپی شد

اوضاع مالی در باشگاه اینتر اصلا مساعد نیست و این تیم چاره ای جز فروش یک ستاره دیگر ترکیب خود ندارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ نشریه توتواسپورت امروز در گزارشی مدعی شد مدیران باشگاه پاری سن ژرمن روز دوشنبه پیشنهاد جدیدی برای جذب میلان اشکرینیار، مدافع اهل اسلواکی ارائه کرده و امیدوارند این بار به توافق نهایی دست یابند. دو هفته پیش پیشنهاد 50 میلیون یورویی پاری سن ژرمن برای این بازیکن رد شد و حالا آنها با پیشنهاد جدیدی  به ارزش 60 میلیون یورو به اضافه پنج میلیون پاداش، قصد دارند جذب این مدافع ارزشمند را نهایی سازند. 

ابتدا قیمت درخواستی باشگاه اینتر برای فروش میلان اشکرینیار 80 میلیون یورو بود، اما ممکن است با توجه به اینکه قرارداد این مدافع در سال 2023 به پایان می رسد، نراتزوری خواسته مالی خود را برای فروش میلان اشکرینیار کاهش دهد.

جالب اینجاست این مدافع مستحکم چند هفته قبل برای تمدید قرارداد با اینتر به توافق رسیده بود، اما انتقال به پاریس خواسته مدیران باشگاه برای بهبود شرایط مالی اینتر است و میلان اشکرینیار نیز با رخ دادن این اتفاق مخالفت نمی کند. نراتزوری با گلیسون برمر، مدافع تورینو به عنوان میلان اشکرینیار به توافق شفاهی رسیده و احتمال دارد به زودی این بازیکن جوان و برزیلی را جذب کند. به هر حال پاری سن ژرمن پارسال با بهره گیری از شرایط بد اینتر موفق به جذب اشرف حکیمی شد و حالا به نظر می رسد این اتفاق در مورد میلان اشکرینیار نیز در حال رخ دادن است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها