|

ادعای اسکوچیچ؛ بارها از سرمربیگری تیم ملی استعفا کرده‌ام!

این را برای اولین بار است که می گویم. من بارها و بارها استعفا داده ام.

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی تیم ملی در گفت و گوی اینترنتی‌اش با عادل فردوسی پور، مدعی شده که بارها و بارها از سمت خود استعفا داده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، دراگان اسکوچیچ روزهای فوق‌العاده حساسی را پشت سر می‌گذارند. درست است که او بهترین نتایج ممکن را با تیم ملی گرفته اما می بینید که این روزها چقدر درباره او در تیم لمی بحث می شود. تیم او فعلا فقط یک بازی تدارکاتی برگزار کرده و همان را هم باخته است. اگرچه باخت در دیدار دوستانه اصلا اهمیتی ندارد اما سبک بازی تیم ملی جلوی الجزایر طوری بود که در نهایت منتقدان به او و سبک بازی اش به شدت حمله کردند.

در چنین شرایطی، اسکوچیچ در یک گفت و گوی اینترنتی با عادل فردوسی پور مدعی شده که بارها و بارها از سمت خودش استعفا داده است اما گویا فدراسیون فوتبال با استعفای او موافقت نکرده تا او کماکان به کارش در تیم ملی ادامه دهد.

فردوسی پور که از بازگشت به شبکه سه سیما(او همچنان با شبکه ورزش سیما به عنوان تهیه کننده برنامه فوتبال 120 همکاری دارد و فقط جلوی دوربین نمی رود و گزارش نمی کند) و گرفتن دوباره برنامه نود ناامید شد با یک برنامه هارد تاک اینترنتی وارد بازار فضای مجازی شده است. در قسمت اول این هارد تاک او با علی دایی گفت و گو کرد و چون گفت و گو چالشی نبود، انتقادهایی هم از عادل فردوسی پور که دغدغه اصلاح فوتبال را داشت مطرح شد. 

او در قسمت دوم سعی کرد تا با گفت و گو با اسکوچیچ نشان دهد که می خواهد چالش هم بکند. در تیزر این گفت و گو عادل فردوسی‌پور جملات چالش برانگیزی را درباره اسکوچیچ به کار می برد. اینکه با ادامه سرمربیگری اسکوچیچ در تیم ملی، تردیدها درمورد تیم ملی بیشتر و بیشتر شد. اینکه اسکوچیچ تجربه کار در هیچ تیم ملی را نداشته و انگار کنترلش را در تیم ملی از دست داده است و در رختکن خطاب به بازیکنان تیم ملی گفته است: بازیکنان تیم ملی، با چه سیستمی می خواهید بازی کنید؟ ا

ینکه دراگان اسکوچیچ با تیم ملی به جام جهانی صعود کرده و همین برایش کافی است. فردوسی پور از اسکوچیچ پرسیده است آیا مردم دوست دارند که او در تیم ملی بماند؟ اینکه مربیان قبلی تیم ملی (منظور او کی‌روش است اما در تیزر نامی از او نمی آورد شاید در ویدیوی کامل نام او را بیاورد) با رییس فدراسیون فوتبال می جنگیدند و استعفا می دادند و بارها اما اسکوچیچ نمی‌جنگد. 

اسکوچیچ در پاسخ به فردوسی‌پور هم می گوید:"این را برای اولین بار است که می گویم. من بارها و بارها استعفا داده ام." او در ادامه می گوید:"ما در تیم ملی از صفر شروع نکردیم، از زیرصفر شروع کردیم. می خواهم دوام بیاورم."

اسکوچیچ ظاهرا از دخالتهای مدیران عزل شده فدراسیون فوتبال در لیست تیم ملی هم حرف می زند و می گوید:" به او گفتم می توانی من را اخراج کنی اما نمی‌توانی لیست من را تغییر بدهی."

در خلال گفت و گو فردوسی‌پور به اسکوچیچ بارها گفته است که آیا می تواند سرش را به میز بکوبد؟ 

در هر حال پخش این گفت و گو می تواند بازتاب زیادی در فضای رسانه ای و البته فضای فوتبال ایران داشته باشد. مطمئنا بسیاری به فردوسی‌پور برچسب دفاع از کی روش را خواهند زد و البته دوباره شاهد داغ شدن فضای کی‌روش و آنتی کی‌روش در فوتبال ایران خواهیم بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها