|

جانشین حمید مطهری در پرسپولیس؟

پس از جدایی مطهری از پرسپولیس سوال مهم هواداران این است که چه کسی به عنوان دستیار اول یحیی انتخاب خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

حمید مطهری دستیار اول یحیی گل محمدی از پرسپولیس جدا شد و هدایت نساجی قائمشهر را برعهده گرفت. پس از این جدایی گل محمدی در مصاحبه با خبرنگاران از حضور یک مربی تئوریسین و طراح خبر داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ دیروز شایعه شد وحید رضایی بازیکن سابق فجر سپاسی و مربی این روزهای مس شهر بابک که اتفاقاً در لیگ یک هم نتایج خوبی گرفته برای حضور در کادر فنی پرسپولیس گزینه شده. رضایی در ذوب‌آهن و اکسین البرز دستیار یحیی گل‌محمدی بود و گفته می‌شود بار فنی بالایی هم دارد. البته وحید رضایی در دهه ۷۰ سابق حضور در استقلال را دارد و باید دید این بار یک استقلالی به کادر فنی پرسپولیس اضافه خواهد شد یا نه. او پیش از این قرار بود به کادر فنی استقلال در زمان محمود فکری اضافه شود. رضایی در این خصوص گفته بود: «من خودم استقلالی هستم، بازیکن این تیم بودم و بازگشت به استقلال آرزوی من است و با افتخار این پیشنهاد را می‌پذیرم.» با این حال باید منتظر ماند و دید وحید رضایی گزینه یحیی خواهد بود یا نه.

از طرفی دیگر گفته می شود گل محمدی به دنبال یک مربی خارجی برای نیمکت سرخپوشان و در حال رایزنی برای حضور یک مربی تراز اول است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها