|

بازیکن محبوب استقلالی ها دستیار ساپینتو؟

سرانجام پس از چند هفته، شب گذشته ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید استقلال وارد ایران شد.

لینک کوتاه کپی شد

گفته می شود این سرمربی پرتغالی، مجتبی جباری یکی از ستاره های سابق استقلال را به عنوان دستیار در این تیم انتخاب می کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایران ورزشی؛ آن روزها که الکساندر نوری با استقلال در حال مذاکره بود، نام مجتبی جباری هم به‌ عنوان یکی از گزینه‌های دستیاری مربی ایرانی - آلمانی مطرح بود. با منتفی شدن حضور نوری در استقلال موضوع حضور دستیاران ایرانی هم مسکوت ماند تا اینکه دوباره نام ساپینتو به‌ عنوان سرمربی جدید استقلال در فصل بیست و دوم مطرح شد.

بعد از طرح نام این مربی پرتغالی بازهم نام‌های متعددی برای حضور روی نیمکت استقلال به گوش می‌خورد که در این میان شانس مجتبی جباری برای رسیدن به نیمکت استقلال بیش از سایر گزینه‌ها است. البته جباری هنوز به طور رسمی با باشگاه استقلال و شخص آجورلو وارد مذاکره نشده است اما به نظر می‌رسد شانس او برای رسیدن به این جایگاه بیش از سایر گزینه‌ها باشد. گفته می‌شود آجورلو بنا دارد بعد از جدایی مجیدی برخی چهره‌های استقلال که قابلیت تبدیل شدن به سرمربی ایده‌آلی در آینده را دارند، به نیمکت استقلال نزدیک کند که در این میان اقبال جباری بیش از سایر گزینه‌ها است.

از تیموریان و بختیاری‌زاده نیز به‌عنوان دیگر گزینه‌ها یاد می‌شود اما اگر ملاک آجورلو جوانگرایی باشد بدون شک او باید روی گزینه اول و دوم فکر کند، چون بختیاری‌زاده از فاکتور جوانی و قابلیت سرمربی شدن در استقلال بی‌بهره است. البته برخی رسانه‌ها نیز رضا عنایتی را هم گزینه دستیاری معرفی کرده‌اند اما بعید است عنایتی بعد از یک فصل سرمربیگری در لیگ برتر، به‌عنوان دستیار در استقلال فعالیت کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها