|

یحیی علاقه ای به جذب مهاجم سابق استقلال ندارد

پیش از این گفته می شد شیخ دیاباته مهاجم سابق آبی ها در فهرست خرید یحیی گل محمدی قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل محمدی علاقه ای به جذب مهاجم سابق استقلال شیخ دیاباته ندارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ طی چند روز اخیر هجمه فوق العاده ای در خصوص تلاش باشگاه پرسپولیس برای جذب شیخ دیاباته در فضای مجازی و حتی برخی رسانه ها منتشر شد. به گونه ای که حتی گروهی با اعلام این خبر که دیاباته حاضر است با رقمی حدود 300 هزار دلار پرسپولیسی شود این بازیکن را یکی از خریدهای احتمالی پرسپولیس قلمداد کردند.

این درحالی است که خلاف این اخبار نه تنها هیچ مذاکره ای بین باشگاه پرسپولیس و مهاجم سابق استقلال صورت نگرفته بلکه این بازیکن اصلا در لیست یحیی نیست و قرار نیست انتقالی صورت گیرد.

همان طور که در جریان هستید فلسفه فوتبال یحیی گل محمدی پرس و تحت فشار گذاشتن حریف از محوطه 18 قدم تیم مقابل است و به همین دلیل او 10 بازیکن دونده می خواهد تا با دوندگی فراوان، اندیشه های او را در زمین اجرایی کنند. به همین دلیل گل محمدی مهاجمانی می خواهد که بیشتر از 90 دقیقه بدوند و دروازه‌بان و خط دفاعی حریف را تحت فشار قرار دهند و بی تردید دیاباته مهاجمی از این جنس نیست.

به همین دلیل نباید اخبار انتقال شیخ دیاباته به پرسپولیس را جدی گرفت و بیشتر به نظر می رسد از همان دست خبرهای تبلیغاتی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها