|

شرایط عجیب سعید صادقی برای حضور در استقلال!

استقلال با شرایط سعید صادقی به توافق نرسید و این بازیکن راهی پرسپولیس خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

بر اساس آخرین خبرهایی که مذاکرات استقلال با سعید صادقی منتشر شده این مذاکرات نتیجه بخش نبوده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ سوژه روز نقل و انتقالات فوتبال ایران همچنان در حال مذاکره تا دیشب همچنان در حال مذاکره بود و میان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس رفت وآمد می کرد.

گذر زمان در نقل و انتقالات و کمپین های هواداری در فضای مجازی و البته اخبار رسانه ها باعث می شود قیمت بازیکنی که مدنظر دو باشگاه مطرح یا چند باشگاه است بالا برود.

اتفاقی که البته در این سالها درباره تنی چند از بازیکنان افتاده است. چیزی که از جلسات دیشب به بیرون درز کرده شروط ایجنت سعید صادقی برای استقلالی شدن او بوده است.

شرط اول داشتن بند فسخ یک طرفه بوده که در نوع خودش عجیب است. اینکه بازیکن هر وقت بخواهد قراردادش را یکطرفه فسخ کند و اینکه در صورت داشتن پیشنهاد خوب خارجی بدون چارچوبهای رایج در نقل و انتقال و رساندن درصدی به باشگاه مبدا در چند انتقال بعدی، بدون شر و شروط و مشکل جدا شود.

جدا از این دریافت ۴۰ در صد از مبلغ قرارداد دو ساله به صورت نقد! یکی دیگر از مواردی است که صادقی تاکید کرده باید در قرارداد او بیاید.

باشگاه استقلال در نهایت این شروط را قبول نکرد تا همین مسائل باعث دور شدن صادقی از استقلال شود.

تا این لحظه حضور صادقی در استقلال منتفی است مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد.

البته این بازیکن همین شروط را هم برای باشگاه پرسپولیس گذاشته که طبق شنیده ها پرسپولیسی ها شروط ایجنت سعید صادقی را برای عقد قرارداد پذیرفته اند و به احتمال قریب به یقین، سعید صادقی وینگر گل گهر طی امروز و فردا پرسپولیسی شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها