|

صحبت های جنجالی عضو هیات مدیره استقلال؛ ما کسی را در تیم ملی نداریم!

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال: بازیکنی به تیم ملی دعوت شد که به سربازی نرود اسمش هم هست و نمی‌ خواهم بگویم.

لینک کوتاه کپی شد

محمد مؤمنی در خصوص بیانیه فدراسیون فوتبال درباره لیست تیم ملی برای جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت:‌ این حق را برای باشگاه استقلال قائلیم که به بازیکن مدنظرمان قول‌هایی بدهیم. اینکه گفتیم باشگاه استقلال هستیم، استقلال هستیم و اینکه گفتیم تیم ملی نیستیم واقعیت امر است. قول‌های ما در چارچوب وظایف حیطه اختیارات‌مان است. اینکه دوستان کج‌سلیقگی کردند یا برای فدراسیون فوتبال کج‌فهمی شده امری است که به خودشان ارتباط دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فارس؛ وی افزود: ما در جایگاهی نیستیم که برای فدراسیون فوتبال طرح و برنامه‌ای بنویسیم ولی برای خودمان می‌توانیم برنامه‌ای را مدون کنیم و با بازیکنان صحبت کنیم. فکر نمی‌کنم به فدراسیون فوتبال ارتباطی داشته باشد که گفتیم ما تیم ملی نیستیم و کجای مسأله بغرنج است؟‌

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود به فدراسیون ملی فوتبال تهمت زده‌اند؛ عنوان کرد: من نمی‌توانم اذهان مسموم را درست کنم ذهن خودم نسبت به قضایا سالم است و اظهارنظری کردم. حالا آنها ذهن‌شان طور دیگری است و به جاده خاکی می‌زنند. می‌گویند حرفی را یکی می‌زند و یکی دیگر برمی‌دارد. آن قضایا به من چه ارتباطی دارد؟ شما می‌خواهید بزرگ‌نمایی کنید و باشگاه استقلال را زیر سؤال ببرید این‌ها مسائل دیگری است حاشیه‌ای است که دوستان نسبت به آن اطلاعات کامل ندارند.

مؤمنی گفت: دیشب با کامرانی‌فر صحبت کردم با میرشاد ماجدی صحبت کردم گفتم این قضیه‌ای که گفتم این طور بوده کامرانی‌فر هم اعلام کرد باید با هم بنشینیم صحبت کنیم و دیدگاه شما را هم ببینیم. آنها از دیدگاه خودشان نگاه کردند که به باشگاه استقلال و به شخص من هیچ ارتباطی ندارد. ماجدی هم گفت من قضیه را بررسی می‌کنم. بیانیه‌ای دادند که انگار ما ارکان فدراسیون فوتبال را به هم زدیم. اگر فدراسیون فوتبال خیلی مدعی این قضایا است به قراردادها ورود کند که یک بازیکن سه میلیاردی چطور ۱۹، ۲۰ میلیارد می‌شود؟‌ نه اینکه حرفی که در چارچوب اختیارات خودم گفتم بیانیه بدهند آن هم روز جمعه که همه دنبال کار خانواده‌شان هستند! این حاشیه‌سازی و جوسازی علیه باشگاه و شخص من است که هیچ ارتباطی ندارد.

مهاجم اسبق استقلال در مورد قرارداد سعید صادقی اظهار داشت:‌ من قرارداد او را ندیدم خودم سال‌های قبل فوتبال بازی کردم. شاید برای افرادی که در فوتبال نبودند بغرنج باشد ولی هر جا بروید اگر خوب بازی کنید آپشن تیم ملی را می‌دهند. می‌گویند سعی می‌کنیم به تیم ملی دعوت شوید مگر قبلا بازیکنانی مثل دانیال داوری گلر سوم تیم ملی نبود.  در آلمان مگر به او آفر تیم ملی دادند؟ یا بازیکنی که در آمریکا بازی می‌کرد (بیت آشور) این‌ها برای اردوی تیم ملی می‌آمدند. به ایران هم اصلا نیامده است مگر این‌ها بازیکنان تیم ملی نبودند؟ آنها هم آفر داشتند در قراردادشان بوده، در همین کشور خودمان بازیکنانی به خاطر نرفتن به سربازی در ۲۸ سالگی به تیم ملی دعوت شدند این‌ها معلوم است و نیازی نیست من بگویم. پیشینه فدراسیون فوتبال مشخص است و من نمی‌توانم از خودم بگویم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: بازیکنی به تیم ملی دعوت شد که به سربازی نرود اسمش هم هست و نمی‌خواهم بگویم. بازیکنانی با این شرایط هستند چطور بازیکنی که دو سال بازی نکرده به تیم ملی دعوت می‌شود؟ برای چه؟‌ من اینجا به عنوان یک مدعی هستم و تیم ملی برای من هم است. بازیکن فوتبال این کشور بودم. من هم جزئی از این فوتبال هستم اگر قرار است پاکسازی شود خودم با اشتیاق دوست دارم این اتفاق بیفتد اما چطور است بازیکنی می‌خواهد کانادا برود اسمش در لیست تیم ملی قرار می‌گیرد. می‌خواهد قطر برود می‌گویند نه ما قانون را رعایت می‌کنیم. باید این‌ها را هم ببینیم این‌ها چندجانبه است. آیا من محمد مؤمنی متوجه نیستم و در این فوتبال بازی نکردم؟‌ وقتی پلی‌اکریل اصفهان بودم و به استقلال آمدم به من هم گفتند اگر خوب بازی کنی می‌توانیم تو را به تیم ملی بفرستیم کما اینکه این اتفاق افتاده است. آنهایی که در فوتبال نبوده‌اند فکر می‌کنند این بند آنچنان بند بزرگی است. سرمربی تیم می‌گوید خودم که مربی بودم به بازیکنان می‌گفتم شما را از لیگ دو به لیگ یک می‌فرستم به خاطر ارتباطی که دارم و این طبیعی است و غیرمعمول نیست.

مؤمنی در مورد اینکه آیا در تیم ملی به استقلالی‌ها اجحاف می‌شود گفت: ما که کسی را در تیم ملی نداریم. خودمان زحمت می‌کشیم. آجورلو، هیأت مدیره و کادر فنی تنها هستیم. باشگاه‌ها نباید در تیم ملی نماینده داشته باشند ولی به هر حال استقلال هم این توانایی را دارد که یک نفر را در تیم ملی داشته باشد. چگونه است که در کادر فنی همه بچه‌های پرسپولیس هستند خیلی هم خوب است. چرا استقلال ندارد؟‌ مگر در همان سطح نبودند؟ در جام‌جهانی بازی کردند بازیکنان استقلال نبودند؟‌ زمان قلعه‌نویی از استقلال بوده از پرسپولیس هم بوده و این طبیعی است. اینکه پرسپولیسی‌ها هستند و استقلالی‌ها نیستند حرفی نیست ولی طوری صحبت می‌کنند انگار متهم ردیف اول فدراسیون فوتبال، ما هستیم.  فدراسیون فوتبال مشکلات خودش را به روز کند و مسائل را درست کند. باید همه کاری کنیم که فدراسیون موفق شود نه اینکه ما اسم گفتیم، کج‌سلیقگی دوستان است. ما استقلال هستیم تیم ملی هم که نیستیم که برای جام‌جهانی به کسی قول بدهیم در حیطه اختیارات من نیست که به بازیکنی قول بدهم در چارچوب وظایف خودم کار کردم و هیچ ایرادی هم نمی‌بینیم دوستان شلوغش کرده‌اند.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد زمان بازگشت ریکاردو ساپینتو به ایران گفت:‌ او در کشور خودش حضور دارد. احتمالاً آخر هفته به ایران برمی‌گردد ما برای شروع تمرینات با او صحبت کردیم و خودش در هماهنگی با مدیریت باشگاه تصمیم  می‌گیرد. یکی از خصوصیات بارز ساپینتو این است که ارتباط جمعی بسیار خوبی دارد تا از تمام پارامترهای استقلال نهایت استفاده را داشته باشد. خالی از لطف نیست فرهاد مجیدی هم  از نظراتش در مورد بازیکنان و مدیریت باشگاه او را مطلع کند، استفاده از تجربیات دیگران می‌تواند او را زودتر به هدف برساند. قرار است مجیدی و ساپینتو با هم صحبت کنند و ارتباط داشته باشند.

مؤمنی در مورد اینکه آیا کاوه رضایی به این تیم اضافه خواهد شد عنوان کرد:‌ مدیریت باشگاه تمام موارد را همانطور که فصل قبل به مجیدی دادند الان هم به ساپینتو دادند در مورد هیچ بازیکنی اظهارنظر نمی‌کنیم همه موارد را خود سرمربی تیم اظهارنظر می‌کند. اگر می‌بینید که هواداران مقداری ناآرام هستند به خاطر این است.

وی در مورد اینکه آیا مذاکرات قبلی با کاوه رضایی پاسخ روشنی داشته است گفت:‌ نه، هنوز جواب نداده و پاسخ روشنی نرسیده است. شنیده‌ایم که مصدوم است.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود حسین‌زاده با شارلروا به توافق رسیده عنوان کرد: او با استقلال قرارداد دارد که باید در موردش صحبت شود من هم شنیده‌ام که با بلژیکی‌ها صحبت کرده در جریان توافقش نیستم.

مؤمنی در مورد بازگشت مهدی قائدی اظهار داشت :‌او یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود و خواهد بود من در رسانه‌ها خواندم با الاهلی تمدید کرده و ادامه می‌دهد. پس حضورش در استقلال شایعه است.

وی در مورد جذب محمد محبی اظهار داشت:‌ برای او درخواست زده‌ایم و تمایل داریم به تیم بیاید. تمام سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم که این اتفاق بیفتد.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد حضور سعید عزت‌اللهی در استقلال گفت: او بازیکن ملی‌پوشی است که بدمان نمی‌آید که اضافه شود.

مؤمنی در مورد وضعیت وریا غفوری عنوان کرد:‌ او فعلاً در استقلال است تا سرمربی بیاید. ما با کدام بازیکن مذاکره کردیم که با غفوری مذاکره نکردیم؟ با کسی مذاکره نکردیم. با چند بازیکن خارجی صحبت کردیم. بازیکنانی که در تیم استقلال کار کردند، هستند.

وی در مورد وضعیت یامگا، آمانوف و سیلوا  اظهار داشت: در حال صحبت هستیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص وضعیت فرشید اسماعیلی و مهدی مهدی‌پور گفت: من مطلبی دیدم که العربیه خواهان مهدی‌پور است. در جریان رفتن او به این تیم نیستم فکر می‌کنم همه بازیکنان استقلال قرارداد دارند. این طور نیست که بتوانند فسخ کنند و از تیم جدا شوند. این کار حتما با اطلاع قبلی صورت می‌گیرد ولی سعی می‌کنیم مهدی‌پور را حفظ کنیم. فرشید اسماعیلی هم بازیکن این تیم بوده و بدمان نمی‌آید کنار ما باشد اگر از تیم خودش جدا شود مهره خوبی است.

مؤمنی در مورد اینکه چقدر قرار بود به سعید صادقی پرداخت شود عنوان کرد: نمی‌دانم واحد مالی ما با او صحبت کرد. او یک بازیکن معمولی است. کاملا معمولی است باشگاه راغب بوده او را جذب کند اما معمولی است. ایجنت‌هایی که این بازیکنان دارند خوب است کمیته اخلاق به سراغ آنها برود چگونه است که یک ایجنت بازیکن را این طرف و آن طرف می‌برد این وسط منافع چه کسی در میان است؟ این‌ها درد فوتبال ما است. کمیته اخلاق باید به این مسائل ورود کند تا به حال ایجنتی دیده‌ایم که بگوید چرا این قیمت افزایش پیدا کرده؟ در دولت زحمت می‌کشند که قیمت‌ها کنترل شود هر روز به مغازه‌ها سر می‌زنند کمیته اخلاق هم به این قضیه ورود کند که چرا قیمت بازیکن افزایش پیدا کرده؟ مگر این بازیکن چه کار کرده؟‌ چه اتفاقی افتاده که الان از این مبلغ به این مبلغ رسیده است؟

وی در گفت‌وگو با برنامه سلام صبح به خیر در خصوص اینکه اگر صادقی به استقلال می‌آمد آیا همین حرف را می‌زد،‌گفت:‌ حال که نیامده اگر به استقلال می‌آمد که من اینجا نبودم و شما من را دعوت نمی‌کردید.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا اگر صادقی به استقلال می‌آمد می‌گفت بازیکن تاپی است اظهار داشت: نه، من اظهارنظرم را نسبت به او گفتم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها