|

پیشنهاد آخر منچستر به بارسلونا؛ دی یونگ در مسیر جدایی؟

سران منچستر پیشنهاد آخر خود را به بارسلونا برای جذب ستاره هلندی ارائه خواهند داد.

لینک کوتاه کپی شد

سر انجام پس از کش و قوس‌های فراوان به نظر می‌رسد که هر دو باشگاه منچستریونایتد و بارسلونا به توافق بر سر مبلغ انتقال فرنکی دی یونگ نزدیک شده باشند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به نوشته تایمز، منچستریونایتد قصدا دارد تا پیشنهاد خود را برای فرنکی دی یونگ به 70 میلیون پوند (حدود 80 میلیون یورو) افزایش دهد. نشانه‌های حاکی از این است که بارسلونا امکان دارد با چنین پیشنهادی موافقت کند. کاتالان‌ها برای فروش دی یونگ 85 میلیون یورو می‌خواهند اما تمایل دارند تا پیش از پنج‌شنبه که حساب‌های مالی خود را تکمیل می‌کنند و می‌بندند، یک فروش داشته باشند. پیشرفت در روند انتقال دی یونگ نشان از این دارد که سران یونایتد تمایل دارند از سرمربی جدید خود اریک تن هاخ پس از آنکه خواسته خود را برای جذب دی یونگ با آن‌ها در میان گذاشت، کاملا حمایت کنند. در حالی که 80 میلیون یورو بخش زیادی از بودجه نقل و انتقالاتی یونایتد را از بین می‌برد اما تن هاخ اعتقاد دارد که دی یونگ بیانیه‌ و نشانه‌ای برای آغاز سلطنت او خواهد بود.

اریک تن هاخ در صحبت‌هایش با سران باشگاه تاکید کرده که تا پیش از انجام دیگر نقل و انتقالات، تمام تمرکز خود را روی جذب فرنکی دی یونگ از بارسلونا بگذارند. بنابراین انتظار می‌رود به محض آنکه منچستریونایتد از خرید دی یونگ اطمینان حاصل کند، به سراغ دیگر گزینه‌های خود برود. بارسلونا تاکنون دو پیشنهاد قبلی یونایتد یکی به ارزش 60 میلیون یورو دیگری به ارزش 70 میلیون یورو را رد کرده است. با این حال در روز‌های اخیر دو باشگاه برای توافق بر سر مبلغ انتقال دی یونگ به یکدیگر نزدیک‌تر شده‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها