|

حضور مهاجم مدنظر یحیی در پرسپولیس منتفی شد؟!

کاسیانو دیاز برزیلی که گفته می شد با پرسپولیس به توافق رسیده در اولین جلسه تمرینی تیم ویزلا شرکت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی‌که باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب کاسیانو دیاز مهاجم برزیلی است، او امروز در اولین جلسه تمرینی پیش فصل تیم ویزلا حضور یافت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ کاسیانو یک فصل دیگر با ویزلا قرارداد دارد و باشگاه پرسپولیس سعی می‌کند به‌زودی مذاکرات را برای جذب این مهاجم نهایی کند.

این در حالی است که شایعاتی پیرامون سفر او به تهران وجود داشت که حالا حضورش در تمرین ویزلا این خبر را تکذیب می‌کند.

در این زمینه باید به این نکته اشاره کرد که باشگاه پرسپولیس در توافقی که با باشگاه ویزلا داشته باید ابتدا مبلغ رضایت‌نامه را به حساب این باشگاه واریز کند تا کاسیانو رضایتنامه و فسخ قرارداد خود را دریافت کند. اتفاقی که تا این لحظه رخ نداده است.

با پرداخت مبلغ رضایت‌نامه و انجام امور مربوط به فسخ قرارداد، در ادامه برای این بازیکن از سوی باشگاه پرسپولیس بلیت سفر به تهران تهیه خواهد شد.

با این شرایط احتمالا باید منتظر انجام این پروسه طی هفته آینده ماند. با توجه به منتفی شدن قرارداد با گادوین منشا و تمدید قرارداد این مهاجم نیجریه‌ای با مس رفسنجان، باشگاه پرسپولیس به دنبال تامین منابع ارزی برای پرداخت مبلغ توافق شده به ویزلا و فسخ قرارداد خواهد بود تا هر چه زودتر مقدمات جذب کاسیانو را طبق نظر یحیی گل‌محمدی فراهم سازد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها