|

صحبت های معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در مورد نقل و انتقالات

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس صحبت هایی درمورد آخرین وضعیت این تیم ارائه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

محمد محمدی درمورد آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به مشکلاتی که در یکی دو سال گذشته در نقل و انتقالات مثل پنجره بسته، عدم توانایی در جذب بازیکن و ... داشتیم، قبل از تمام شدن بازی‌های فصل گذشته براساس نیازهای باشگاه سعی کردیم با بازیکنان مدنظر کادرفنی شروع به صحبت کردن کنیم. تا جایی که در توان‌مان بود، توانستیم بازیکنان مدنظر کادر را جذب کنیم. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛  او ادامه داد: همانگونه که هواداران می‌دانند برای پست مهاجم نیاز به جذب بازیکن داریم. ظرف یک تا دو روز آینده کارهای کاسیانو را انجام می‌دهیم. توافقات با باشگاه ویزلا انجام شده اما با توجه به تحریم‌های موجود، جا به جایی پول مقداری مشکل است. البته کارها را انجام می‌دهیم و امیدواریم بدون هیچ مشکلی کاسیانو را جذب کنیم و پس از آن طبق نظر گل‌محمدی کارهای انتقال مهاجم دیگری را هم انجام بدهیم.

معاون ورزشی پرسپولیس درخصوص اینکه به جز جذب کاسیانو، این باشگاه بازهم فعالیت نقل و انتقالاتی انجام می‌دهد، پاسخ داد:

قطعا. سهمیه لیگ برتری ما سه جای خالی دارد و بازیکن آزاد هم می‌‌توانیم بگیریم. طبق نیازها بازیکن جذب می‌کنیم. نفراتی هم که اکنون در اختیار داریم، سال‌ها در پرسپولیس زحمت کشیده‌ و قهرمانی کسب کرده‌اند. آنها هم نیروهای ارزشمندی هستند که هر تیمی آرزو دارد چنین بازیکنانی داشته باشد. منطقی به قضایا نگاه کرده و براساس نیازها خرید می‌کنیم. اگر نیاز نباشد، فعالیت خود را کنسل کرده و دیگر خریدی نخواهیم داشت اما اگر نیاز باشد، بازیکن جدید جذب خواهیم کرد.

محمدی درمورد اینکه آیا حضور پیشکسوتان در اولین تمرین پرسپولیس با دعوت باشگاه بوده یا خودشان به محل تمرین رفتند، گفت:

پیشکسوتان سرمایه اصلی باشگاه هستند. آنها در روزهایی که پرسپولیس هیچ امکاناتی نداشت با تمام جان و دل برای این باشگاه بزرگ زحمت کشیدند. روز گذشته هم افتخار داده و با پذیرفتن دعوت ما، به تمرین آمدند. از چند جهت این قضیه مهم بود. ابتدا اینکه اولین جلسه تمرین با حضور نفرات جدید برگزار شد. برای اینکه آنها بدانند پیشکسوتان حمایت می‌کنند، فضای خوبی ایجاد شد. 

او اضافه کرد:

از جهت دیگر اولین روز مربیگری سید جلال حسینی بود و فکر می‌کنم حضور پیشکسوتان برای او هم دلگرمی و خو‌ش‌آمد گویی بود. خوشبختانه این اتفاق خوب رقم خورد و شرمنده هستیم که نتوانستیم پذیرای تعداد بیشتری از این پیشکسوتان باشیم. البته اسطوره‌های پرسپولیس آمده بودند و روز خوبی بود.

معاون پرسپولیس درخصوص اینکه هوشنگ نصیرزاده، عضو هیات رئیسه سازمان لیگ اعلام کرده همه باشگاه‌ها به جز استقلال و مس رفسنجان با بحث سقف قرارداد موافقت کرده‌اند و آیا خودش این موضوع را می‌پذیرد، توضیح داد:

سقف قرارداد به این دلیل که رعایت نمی‌شود، خیلی جذاب نیست. برخی تیم‌های ما خصوصی هستند و نمی‌توان برای آنها تعیین تکلیف کرد که این پول را بدهد یا ندهد. بخش خصوصی دوست دارد پول پرداخت کند یا نکند. تجربه گذشته ثابت کرده این طرح خیلی کارایی ندارد اما در صورت تصویب طرح به آن احترام می‌گذاریم. همانگونه که باشگاه پرسپولیس مثل گذشته به هرچه قانونی بوده احترام گذاشته و آن را اجرایی کرده است.

محمدی درمورد آخرین وضعیت تکمیل کادرفنی پرسپولیس گفت:

گل‌محمدی یک نفر را مدنظر داشت و با یکی از دوستان مذاکره کردیم اما متاسفانه به نتیجه نرسیدیم. 

او درخصوص اینکه آیا این مربی مجتبی حسینی بوده زیرا باشگاه پیکان اعلام کرده سرمربی این تیم و خود باشگاه پیشنهاد پرسپولیس را رد کرده‌اند، گفت:

به این دلیل که موضوعی قطعی نیست و من هم اطلاعی ندارم، نمی‌توانم اسم ببرم و اظهارنظر کنم. روز گذشته هم با گل محمدی صحبت کردم و فکر می‌کنم تا آخر هفته گزینه مدنظرش را معرفی کند تا کارهای عقد قراردادش را انجام بدهیم.

معاون پرسپولیس درمورد آخرین وضعیت تشکیل یک کمیته اقتصادی در این باشگاه توضیح داد:

این کمیته فعالیت دارد. البته در حیطه وظایف من نیست که در این مورد اظهارنظر کنم زیرا نه علمش را دارم و نه می‌دانم جریان چیست اما می‌دانم یک کمیته بسیار قوی از نفرات سرشناس اقتصادی تشکیل شده و کارها را انجام می‌دهند. روال کاری‌شان هم طبق اطلاع من خوب جلو می‌رود و اطمینان دارم با حضور این دوستان و تجربه شان در آینده برای تیم بزرگ پرسپولیس، اتفاقات خوبی رقم می‌خورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها