|

کادر فنی سپاهان بهترین در تاریخ لیگ برتر!

دستیاران ژوزه مورایس در سپاهان افرادی هستند که می توانند روی نیمکت بهترین تیم های اروپا بنشینند.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه سپاهان اصفهان ژوزه مورایس را به‌عنوان جانشین محرم نویدکیا انتخاب کرد تا شاهد حضور یک چهره جذاب در لیگ بیست و دوم فوتبال ایران باشیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ سرمربی زردپوشان امروز از دستیاران خود نیز رونمایی کرد تا نیمکت تیمش را جذاب‌تر از قبل کند.

آپاچی‌زن پورتو و محبوب مورینیو

هوگو آلمیدا یکی از دستیاران مورایس در سپاهان خواهد بود؛ مهاجم سابق تیم ملی پرتغال با 57 بازی ملی و 19 گل زده که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با تیم پورتو را دارد. او سال‌ها در سطح اول فوتبال اروپا به میدان رفته، در دو دوره پیراهن تیم ملی کشورش در جام جهانی را به تن داشته و یکی از محبوب‌ترین بازیکنان دهه اخیر فوتبال پرتغال به شمار می‌رود. 

زننده یکی از زیباترین گل‌های لیگ قهرمانان اروپا (06-2005 به اینتر) شانس این را داشت که حتی در سال 2011 پیراهن رئال مادرید را به تن کند ولی این اتفاق با وجود تمایل مورینیو رقم نخورد تا آلمیدا راهی بشیکتاش شود. قهرمان دو دوره لیگ پرتغال (پورتو)، یک دوره لیگ یونان (آ ا ک آتن) و لیگ ترکیه (بشیکتاش) و جام حذفی  آلمان(وردربرمن) پیش از این تیم، در تیم الهلال هم سابقه این را داشته که کمک مورایس باشد.

دروازه‌بان‌ها زیر نظر قهرمان پرتغال

مربی دروازه‌بانان تیم سپاهان هم از پرتغال است و جزو هم نسلی دیگر دستیاران مورایس محسوب می‌شود؛ پائولو سانتوس، دروازه‌بان سابق فوتبال پرتغال که سابقه قهرمانی در لیگ این کشور با تیم بنفیکا را دارد، هدایت گلرهای سپاهان را در لیگ بیست و دوم به عهده خواهد داشت.

سانتوس دوران ملی کوتاهی داشته است. او که یک بازی ملی (1-1 مقابل ایرلند شمالی در سال 2005) در کارنامه دارد به‌عنوان جانشین برونو واله مصدوم، در لیست تیم ملی پرتغال برای جام جهانی 2006 حاضر بود. او در عرصه ملی همچنین قهرمانی جام ملت‌های اروپا زیر 16 سال (1989) را در کارنامه دارد.

دستیار اول با سابقه رئال، چلسی و اینتر!

ژوائو پدرو، دیگر چهره سرشناسی است که در لیگ بیست و دوم به‌عنوان عضو کادر فنی سپاهان، روی نیمکت این تیم خواهد نشست. او دستیار اول مورایس و مربی بدنساز تیم خواهد بود.

تجربه کاری پدرو، بخش مهمی از جذابیت نیمکت سپاهان خواهد بود. او سابقه حضور در بزرگترین تیم‌های باشگاهی فوتبال اروپا را دارد. چلسی، رئال مادرید و اینترمیلان تیم‌هایی هستند که او به‌عنوان دستیار مورینیو در آنها فعالیت داشته است.

ژوائو پدرو سال‌های زیادی است که کنار مورایس فعالیت داشته است. او از ترکیه تا یونان و از انگلیس تا کره جنوبی کنار سرمربی پرتغالی سپاهان حضور داشته است. پدرو مثل سانتوس در تیم الهلال هم کنار مورایس حضور داشت.

کادر فنی تیم سپاهان حداقل روی کاغذ جذاب‌ترین نیمکت لیگ برتری را خواهد ساخت. به این نیمکت یک گزینه ایرانی نیز اضافه خواهد شد که به احتمال زیاد از بازیکنان نامدار و خوش نام پیشین سپاهان باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها