|

مبلغ پیشنهادی پرسپولیس به منشا چقدر است؟

گادوین منشا

معاون فنی باشگاه مس مدعی شد این باشگاه برای تمدید قرارداد با گادوین منشا ۸۰ هزار کمتر از پیشنهاد پرسپولیسی‌ها به این بازیکن داده است.

لینک کوتاه کپی شد

علی علیزاده در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که از رتبه پارسال دفاع کنیم. چند بازیکن توانمند از تیم ما جدا شدند و چند توانمندتر آمدند. در مجموع شرایط خوبی داریم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو، وی درباره تمدید قرارداد گادوین منشا با وجود پیشنهادی که این بازیکن از پرسپولیس داشت، تصریح کرد: ما نزدیک به ۸۰ هزار دلار کمتر از پرسپولیس به منشا دادیم. البته نمی‌دانم پرسپولیس چقدر به او می‌داد. از منشا تشکر می‌کنم. او به خاطر باشگاه، مدیریت آن و البته محمد ربیعی برگشت. وقتی یک بازیکن خارجی در یک تیم می‌ماند، یعنی عملکرد باشگاه خوب بوده است و او اذیت نشده. پیشنهاد پرسپولیس به منشا بیشتر از ۲۰۰ هزار دلار بود و در نهایت خوشحالیم یک سال دیگر در خدمت او هستیم.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان با اشاره به اینکه مخالف اجرای قانون سقف قرارداد است، یادآور شد: بازیکن باید به اندازه بگیرد و حقش است، اما نه بدان معنا که یک نفر پارسال ۳.۵ میلیارد بگیرد و امسال درخواست ۱۸ میلیارد کند. این برای هیچ‌کس قابل قبول نیست. فوتبالیست باید به اندازه و عرف پول بگیرد. البته امسال برخی به میان آمدند و بازار را خراب کردند. من پیشنهاد می‌کنم که هم تیم ما و هم سایر تیم‌ها قراردادها را منتشر کنند تا ببینید کدام تیم بیشتر هزینه کرده است.

علیزاده درباره جذب بازیکنان مدنظر سرمربی مس رفسنجان گفت: با توجه به لیستی که ربیعی داد، دیدیم هزینه برخی بازیکنان بالاست و نمی‌شد آن بازیکنان را بگیریم. ما بازیکنان گرید یک را گرفتیم و ۷۰ درصد لیست موردنظر سرمربی را جذب کردیم. ضمن اینکه سقف قرارداد را نیز رعایت کردیم. فقط پول یک بازیکن کمی از سقف بالا زده است.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود مجید علیاری پیشنهاد ۱۸ میلیاردی به باشگاه مس رفسنجان داده است، اظهار داشت: از هیچ بازیکنی اسم نمی‌برم. علیاری پیشنهاد داد و ما رد کردیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها