|

رای پرونده جنجالی ویلموتس شکسته شد؟

ویلموتس

روزنامه ایران‌ ورزشی مدعی شده برخی روایت‌ها خبر از نصف شدن غرامت ویلموتس دارد و حتی برخی امیدوار به کاهش بیشتر جریمه هستند.

لینک کوتاه کپی شد

روزنامه ایران‌ورزشی خبر بسیار خوبی برای فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش دارد. طبق ادعای این گزارش، احتمال کاهش محسوس غرامت پرداختی فدراسیون فوتبال به مارک ویلموتس وجود دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، ویلموتس بلژیکی که جانشین کارلوس کی‌روش شده و قرار بود تحول بزرگی در تیم ملی به وجود آمد، نهایتا با دو باخت متوالی در مرحله انتخابی جام جهانی، به همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال خاتمه داد و خیلی زود سراغ شکایت رفت تا به دنبال گرفتن غرامت 6 میلیون یورویی از فوتبال ایران باشد. شکایتی که با پیگیری تیم حقوقی فدراسیون فوتبال، از وزارت ورزش به دادگاه عالی ورزش رفت و تا امروز، رای این دادگاه درباره این پرونده مهم صادر نشده است.

حدود 8 ماه قبل بود که شایعه شد حکم پرونده مارک ویلموتس توسط دادگاه CAS از 6.2 میلیون یورو به 2.5 میلیون یورو کاهش پیدا خواهد کرد خبری که توسط یکی از مدیران وقت فدراسیون فوتبال تائید نشد.

حالا روزنامه ایران‌ورزشی در گزارشی مدعی شده برخی روایت‌ها خبر از نصف شدن غرامت ویلموتس دارد و حتی برخی از اعضای هیأت رئیسه سابق فدراسیون فوتبال امیدوار به کاهش بیشتر جریمه هستند. آنچه مسلم است اینکه رأی کمیته انضباطی فیفا توسط دادگاه CAS شکسته می‌شود.

گویا قرار است این رای طی روزهای آینده اعلام شود و باید دید دادگاه عالی ورزش خبر خوبی برای فدراسیون فوتبال ایران خواهد داشت یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها