|

تمدید غیرمنتظره استقلال با مِستر گیتاریست!

مهاجم باتجربه آبی‌پوشان با وجود شایعاتی که پیرامون جدایی‌اش مطرح بود، تصمیم به ادامه همکاری با استقلال گرفت و قراردادش را تمدید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سجاد شهباززاده اولین خرید تابستانی استقلال بود. خریدی برای تقویت خط حمله آبی‌پوشان و در ادامه مدیران باشگاه استقلال به سراغ جذب کاوه رضایی رفتند و در روزهای گذشته مذاکرات فشرده‌ای را با مدیر برنامه‌های او انجام دادند. رضایی قرار است طی روزهای آینده به ایران سفر کند و بعد از حضور در تست‌های پزشکی، در صورت دریافت تاییدیه احتمالاً قرارداد او با آبی‌پوشان نهایی می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ ارسلان مطهری، آرمان رمضانی و رودی ژستد سه مهاجم تخصصی استقلال در لیگ بیست‌ویکم بودند که بعد از اتمام فصل، ژستد بلافاصله از جمع آبی‌پوشان جدا شد و آرمان رمضانی هم به عنوان اولین نفر برای فصل جدید قراردادش را با استقلال تمدید کرد تا سرنوشت ارسلان مطهری در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

مطهری فصل موفقی را در استقلال گذراند و در نقش مهاجم تعویضی، 4 گل سرنوشت‌ساز را برای استقلال به ثمر رساند و یک گل 3 امتیازی هم برای آبی‌ها در مقابل تراکتور ساخت تا عملکرد قابل قبولی را از خود به جای بگذارد. با توجه به جذب شهباززاده و پیوستن احتمالی کاوه رضایی و تمدید قرارداد با آرمان رمضانی و شایعه جذب مهاجم خارجی با نظر ریکاردو ساپینتو، شایعات زیادی پیرامون آینده ارسلان مطهری مطرح شد.

سپاهان و فولاد به عنوان دو مقصد احتمالی ارسلان مطهری در صورت جدایی از استقلال نام‌شان به میان آمد، با این‌حال مطهری یک فصل دیگر با استقلال قرارداد داشت و این مسئله باعث شده بود تا آینده مهاجم 29 ساله آبی‌پوشان نامشخص باشد.

مدیران استقلال در روزهایی که هواداران آبی‌پوش از عملکرد آن‌ها گلایه دارند، به صورت چراغ خاموش مذاکرات خود با ارسلان مطهری را پیش بردند و امشب به صورت رسمی از تمدید همکاری با مطهری رونمایی شد.

مهاجم گلزن آبی‌پوشان در دو فصل گذشته، تصمیم گرفت با توجه به آن‌که هنوز یک فصل دیگر با استقلال قرارداد داشت، بعد از دیدار با مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال به مدت قرارداد خود یک فصل دیگر اضافه کند و حضور مطهری در استقلال با تا پایان لیگ بیست‌وسوم تمدید شود.

ارسلان مطهری با تمدید قرارداد خود به شایعات پیرامون جدایی‌اش واکنش نشان داد تا خط حمله فصل آینده استقلال پرستاره‌تر از همیشه باشد. سجاد شهباززاده، آرمان رمضانی، ارسلان مطهری و احتمالاً کاوه رضایی و یک مهاجم خارجی که رقابت را برای حضور در ترکیب اصلی آبی‌پوشان به اوج می‌رساند و به نظر می‌آید ریکاردو ساپینتو چالش شیرینی برای چینش خط حمله مورد علاقه خود دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها