|

مهمترین خبرها از نقل و انتقالات پرسپولیس دوشنبه 13 تیر؛ جانشین اسدی!

پرسپولیس با جذب یک مهاجم خارجی و یک هافبک، کارش در نقل و انتقالات تابستانی به پایان می رسد.

لینک کوتاه کپی شد

سرخپوشان پایتخت که تا به این جای کار موفق به جذب هفت بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر شده‌اند، چند روزیست که تحرکات رسمی در نقل و انتقالاتی نداشته‌اند، اما به نظر می‌رسد این آرامش قبل از طوفان پایانی پرسپولیس باشد!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شفقنا؛ مدیران پرسپولیس که منابع مالی برای اخذ کاسیانو برزیلی را تامین کرده‌اند در تلاش هستند تا با واریز این مبلغ به حساب باشگاه پرتغالی هر چه زودتر مقدمات حضور این بازیکن را در تهران فراهم کنند.

در ‌کنار تلاش‌ها برای جذب کاسیانو، گفته می‌شود سرخپوشان سعی دارند یک مهاجم خارجی دیگر را به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه کنند. این مهاجم سابقه آقای گلی در یک لیگ اروپایی را هم در کارنامه دارد و با قیمتی ارزان‌تر از کاسیانو قرار است سرخپوش شود.

پرسپولیسی‌ها در روزهای آینده از چند خرید جوان خود هم رونمایی خواهد کرد تا در کنار جذب ستاره‌ها نگاهی هم به استعداد‌های جوان داشته باشند.

البته سرخپوشان برای پست هافبک دفاعی نیم نگاهی هم به جذب یک لژیونر ایرانی شاغل در لیگ‌های عربی خلیج فارس دارند‌ و در هفته گذشته شرایط همکاری با این بازیکن را بررسی کرده‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها